300 nowych fanów, dzięki „selfie”
Dla Studia Optycznego 44 zorganizowaliśmy konkurs fotograficzny na Facebooku. W wyniku kreatywnej, angażującej zabawy, profil pozyskał kilkuset nowych fanów. Do akcji przyłączył się także jeden ze śląskich dealerów samochodowych, który ufundował część nagród, dlatego zadanie konkursowe połączyło działalności obu firm i polegało na wykonaniu zdjęcia "selfie" w okularach i w samochodzie jednocześnie.
W zabawie przewidziano nagrody za zajęcie I i II miejsca. Zwycięzcę wybierało jury spośród 10 zgłoszeń z największą ilością głosów (należało uzyskać ich minimum 20). O II miejscu zadecydowali fani SO44. Akcję zorganizowaliśmy w sposób kompleksowy – od unikalnej koncepcji, przez regulamin i grafiki, po koordynację i powiadomienie zwycięzców. Zobacz pełne Case Study konkursu>>
Efektywny wybór laureatów
Dzięki mieszanej metodzie wyłaniania I i II miejsca (jury + głosowanie przez aplikację), profil szybko pozyskał nowych fanów, a bariera 20 głosów była realna do osiągnięcia dla każdego uczestnika.
Dynamiczny przyrost liczby fanów w okresie głosowania
Efekty?
- 304 nowych fanów profilu
- 18 kreatywnych zdjęć
- 388 oddanych głosów