Audyt kampanii AdWords dla składu węgla
Dla firmy z branży energetycznej przeprowadziliśmy audyt dotychczasowej kampanii AdWords wraz z optymalizacją i wdrożeniem statystyk skuteczności.
Przeanalizowaliśmy dotychczasową kampanię Klienta pod kątem nowych możliwości. Wprowadziliśmy nowy, bardziej szczegółowy podział na grupy reklamowe. Dla każdej z nich, przygotowaliśmy dedykowane teksty reklamowe, zgodne z najlepszymi praktykami edytorskimi Google AdWords. Dodaliśmy ponad 180 wykluczeń. Wdrożyliśmy również wszystkie możliwe rozszerzenia kampanii: lokalizacje, linki do podstron, linki objaśnień i rozszerzenie połączenia.
W efekcie zmian, znacząco wzrosła liczba kliknięć w reklamę, przy jednoczesnym mocnym ograniczeniu nietrafnych wyświetleń.
Współczynnik kliknięć CTR wzrósł prawie czterokrotnie. Zmiany w kampanii AdWords korzystnie wpłynęły również na pozycję reklam. Zanotowaliśmy wzrost średniej pozycji aż o 37% (ze śr. poz. 4,8 w tym samym okresie w ubiegłym roku, do śr. poz. 3,00 obecnie).
Dodatkowo, do kampanii dodaliśmy kody konwersji. Od tego momentu, mierzona jest skuteczność kampanii. W prosty sposób można teraz sprawdzić, ile osób wyświetliło numer telefonu, wysłało wiadomość czy zobaczyło mapę dojazdu.
Do tej pory, kampania prowadzona była samodzielnie przez Klienta. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu (jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google), mogliśmy zastosować najskuteczniejsze praktyki, by wzmocnić wyniki kampanii.
Dowiedz się więcej o prowadzeniu kampanii Google AdWords przez silnet.pl »