Livechat dla strony Uniset24.pl

Na stronie internetowej firmy transportowej Uniset24, wdrożyliśmy system livechat „tawk.to”.

Uniset s.c. świadczy specjalistyczne usługi transportowe (w tym HDS), budowlane i dźwigowe. Jest to branża wymagająca stałego kontaktu z klientem i błyskawicznej reakcji na zapytania. Aby usprawnić internetową komunikację firmy z klientami, na stronie www.uniset24.pl wdrożyliśmy system livechat o nazwie „tawk.to”.

livechat-uniset24-725.jpg

Jest to aplikacja, która pozwala na:

  • monitoring i obsługę czatu z dowolnego urządzenia - także mobilnego z systemem Android i iOS
  • natychmiastową reakcję operatorów czatu na zapytania potencjalnych klientów
  • dopasowanie interfejsu do własnych potrzeb i posiadanej identyfikacji wizualnej (opcja zmiany kolorów i tekstów)
  • monitoring historycznych zapytań
  • automatyczną wysyłkę wiadomości w określonych warunkach, np. gdy użytkownik spędzi na stronie daną ilość czasu czy wejdzie na konkretną podstronę
  • tworzenie skrótów, które przyspieszają pisanie wiadomości
  • obsługę przez dowolną liczbę operatorów
  • kreację różnorodnych aliasów ze zdjęciem, nazwą stanowiska i innymi danymi
  • podział operatorów na działy (np. sprzedaży, logistyczny), by zapytanie klienta trafiło do właściwego specjalisty
  • jej dodawanie do dowolnej ilości podstron wraz z pełną kontrolą źródeł zapytań
  • monitoring i analizę zachowań użytkowników (jak poruszają się po stronie, skąd pochodzą, czy powracają na stronę www, etc.)

oraz na wiele innych działań, mających na celu wzmocnienie skuteczności kontaktów firmy z klientem (i vice versa).

Zobacz więcej naszych realizacji dla spółki Uniset »