Livechat dla strony Uniset24.pl
Na stronie internetowej firmy transportowej Uniset24, wdrożyliśmy system livechat „tawk.to”.
Uniset s.c. świadczy specjalistyczne usługi transportowe (w tym HDS), budowlane i dźwigowe. Jest to branża wymagająca stałego kontaktu z klientem i błyskawicznej reakcji na zapytania. Aby usprawnić internetową komunikację firmy z klientami, na stronie www.uniset24.pl wdrożyliśmy system livechat o nazwie „tawk.to”.
Jest to aplikacja, która pozwala na:
- monitoring i obsługę czatu z dowolnego urządzenia - także mobilnego z systemem Android i iOS
- natychmiastową reakcję operatorów czatu na zapytania potencjalnych klientów
- dopasowanie interfejsu do własnych potrzeb i posiadanej identyfikacji wizualnej (opcja zmiany kolorów i tekstów)
- monitoring historycznych zapytań
- automatyczną wysyłkę wiadomości w określonych warunkach, np. gdy użytkownik spędzi na stronie daną ilość czasu czy wejdzie na konkretną podstronę
- tworzenie skrótów, które przyspieszają pisanie wiadomości
- obsługę przez dowolną liczbę operatorów
- kreację różnorodnych aliasów ze zdjęciem, nazwą stanowiska i innymi danymi
- podział operatorów na działy (np. sprzedaży, logistyczny), by zapytanie klienta trafiło do właściwego specjalisty
- jej dodawanie do dowolnej ilości podstron wraz z pełną kontrolą źródeł zapytań
- monitoring i analizę zachowań użytkowników (jak poruszają się po stronie, skąd pochodzą, czy powracają na stronę www, etc.)
oraz na wiele innych działań, mających na celu wzmocnienie skuteczności kontaktów firmy z klientem (i vice versa).
Zobacz więcej naszych realizacji dla spółki Uniset »