500 fanów w kilka dni
Dla Studia Optycznego 44 - sieci salonów optycznych na Śląsku, zorganizowaliśmy konkurs na Facebooku pt. "Dlaczego okulary Carrera pasują właśnie do Ciebie?". Dzięki prostej zabawie, profil zyskał w krótkim czasie niemal pół tysiąca nowych fanów. W konkursie przewidziano dwie cenne nagrody o zbliżonej wartości - okulary przeciwsłoneczne Carrera dla osoby wybranej przez jury oraz bon zakupowy dla autora odpowiedzi, która uzyskała największą ilość głosów.
Wyłanianie laureatów
Głosowanie odbywało się poprzez specjalną aplikację, która obliguje osoby głosujące do polubienia fanpage'a przed wykonaniem akcji. Jury, podczas obrad, brało pod uwagę jedynie odpowiedzi z minimum 15 głosami. Granica 15-tu głosów była łatwa do przekroczenia dla każdego uczestnika, a wartościowa nagroda, przewidziana dla najpopularniejszej odpowiedzi, wzmocniła zaangażowanie w zdobywanie głosów, wpływając na szybkie pozyskanie kilkuset nowych fanów profilu. Zobacz pełne Case Study konkursu...
Zajęliśmy się kompleksową realizacją akcji, opracowując:
- unikalną koncepcję
- grafiki (cover photo, zakładka, reklama) i treści
- zakładkę konkursową i wydarzenie
- notatkę z regulaminem
- cover photo
- kampanię reklamową na Facebooku
- plan komunikacji z fanami
- codzienne raporty z działań
- wyniki
Efekty?
- 490 nowych fanów profilu (daje to aż 50-krotnie większy przyrost w stosunku do okresu poprzedzającego akcję)
- 30 kreatywnych zgłoszeń konkursowych
- 395 oddanych głosów
Wyraźny przyrost liczby fanów w okresie trwania konkursu
Zobacz więcej realizacji dla Studia Optycznego 44.