Nowy sklep RWD dla Kawasaki DELTA Plus

Dla autoryzowanego salonu pojazdów Kawasaki na Śląsku, przygotowaliśmy responsywny sklep internetowy.

Kawasaki DELTA Plus to salon, serwis i sklep z częściami zamiennymi, akcesoriami i odzieżą marki Kawasaki. Na potrzeby uruchomionej sprzedaży online, wdrożyliśmy sklep internetowy www.sklep.deltaplus.pl.

Dowiedz się więcej o realizacji»

kawasaki_sklep_725.jpg

Pełna responsywność

Sklep wykonaliśmy w technologii Responsive Web Design, dzięki której wszystkie podstrony automatycznie dopasowują swój wygląd i funkcje do rozmiarów ekranu urządzeń, na których są przeglądane. W efekcie, klienci Kawasaki DELTA Plus mogą swobodnie przeglądać produkty i robić zakupy w e-sklepie z pozycji smartfonów i tabletów.

Kawasaki Delta Plus

Szybki podgląd

Jedną z funkcji sklepu jest szybki podgląd, który umożliwia sprawdzenie kluczowych informacji o danym produkcie bez konieczności przechodzenia na jego kartę. Po naciśnięciu na ikonę lupy, klientowi wyświetli się zdjęcie towaru, informacja o dostępności w magazynie, termin wysyłki, krótki opis, uzyskana ocena oraz nazwa producenta.

kawasaki_szybki_podglad.jpg

Funkcjonalna karta produktu

Każdy produkt w e-sklepie został szczegółowo opisany i wzbogacony automatycznie zmieniającymi się zdjęciami. Karta produktu umożliwia:

  • zarezerwowanie przedmiotu w przypadku motocykli - po kliknięciu "Rezerwuj", użytkownikowi wyświetla się formularz do wypełnienia, który po wysłaniu trafia do pracownika salonu (pomaga to usprawnić kontakt z potencjalnym klientem i pozwala zaproponować mu w odpowiedzi np. jazdę próbną)

kawasaki_formularz_rezerwacji.jpg

  • dodanie przedmiotu do koszyka lub przechowalni w potrzebnej ilości
  • wysłanie zapytania do firmy
  • wystawienie/sprawdzenie opinii
  • sprawdzenie dostępności danego produktu w magazynie i wysłanie zapytania o ponowną dostępność
  • sprawdzenie terminu, w którym produkt może zostać wysłany do klienta
  • polecenie produktu znajomemu
  • prezentację produktów powiązanych z oglądanym przedmiotem, celem zainteresowania nimi klienta

Jeżeli użytkownik nie odnajdzie w sklepie potrzebnego towaru, może skorzystać z funkcji „Nie znalazłeś? Zapytaj nas”, widocznej zawsze po prawej stronie ekranu.

kawasaki_karta_produktu.jpg

Dla firmy DELTA Plus wykonaliśmy także szablon aukcji Allegro oraz ulotkę, promującą usługi serwisu.

Zobacz wszystkie realizacje dla firmy DELTA Plus»

165 opinii / ocena 4.95
Karo Karo
Karo Karo
30 grudnia 2020
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Kontakt jest zawsze na najwyższym poziomie, czas reakcji i rozwiązywanie problemów błyskawiczne. Każda prośba o pomoc spotyka się z szybką odpowiedzią. Brawo Silnet !
Polecam!
27 listopada 2020
Z czystym sumieniem polecam współpracę. Doskonały kontakt, pełne zaangażowanie. Wreszcie firma zajmująca się reklama która podchodzi z szacunkiem i zrozumieniem do klienta.
Polecam!
9 października 2020
Łatwy kontakt. Dobra współpraca, polecam.
Sylwia Reszka
Sylwia Reszka
31 sierpnia 2020
Wysoki poziom świadczonych usług, dobry kontakt podczas realizacji usługi.
Polecam!
31 sierpnia 2020
Firma założyła i prowadzi stronę mojej firmy uwzględniając wszystkie przedstawione wymagania . Szczerze polecam i zachęcam do współpracy .
* Opinie pochodzą z serwisu www.facebook.com/silnetpl oraz https://www.google.com/search?q=silnet. Zapytania w sprawie publikacji opinii należy kierować na adres info@silnet.pl

Podoba Ci się to, co robimy? Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 1-4 godzin.

Aleksandra Głodek
Aleksandra Głodek
Patrycja Sadkowska-Warczak
Patrycja Sadkowska-Warczak
Iwona Lupa
Iwona Lupa
Krzysztof Świtała
Krzysztof Świtała
Monika Struzikowska
Monika Struzikowska
Agnieszka Musioł
Agnieszka Musioł