Nowy sklep RWD dla Kawasaki DELTA Plus

Dla autoryzowanego salonu pojazdów Kawasaki na Śląsku, przygotowaliśmy responsywny sklep internetowy.

Kawasaki DELTA Plus to salon, serwis i sklep z częściami zamiennymi, akcesoriami i odzieżą marki Kawasaki. Na potrzeby uruchomionej sprzedaży online, wdrożyliśmy sklep internetowy www.sklep.deltaplus.pl.

Dowiedz się więcej o realizacji»

kawasaki_sklep_725.jpg

Pełna responsywność

Sklep wykonaliśmy w technologii Responsive Web Design, dzięki której wszystkie podstrony automatycznie dopasowują swój wygląd i funkcje do rozmiarów ekranu urządzeń, na których są przeglądane. W efekcie, klienci Kawasaki DELTA Plus mogą swobodnie przeglądać produkty i robić zakupy w e-sklepie z pozycji smartfonów i tabletów.

Kawasaki Delta Plus

Szybki podgląd

Jedną z funkcji sklepu jest szybki podgląd, który umożliwia sprawdzenie kluczowych informacji o danym produkcie bez konieczności przechodzenia na jego kartę. Po naciśnięciu na ikonę lupy, klientowi wyświetli się zdjęcie towaru, informacja o dostępności w magazynie, termin wysyłki, krótki opis, uzyskana ocena oraz nazwa producenta.

kawasaki_szybki_podglad.jpg

Funkcjonalna karta produktu

Każdy produkt w e-sklepie został szczegółowo opisany i wzbogacony automatycznie zmieniającymi się zdjęciami. Karta produktu umożliwia:

  • zarezerwowanie przedmiotu w przypadku motocykli - po kliknięciu "Rezerwuj", użytkownikowi wyświetla się formularz do wypełnienia, który po wysłaniu trafia do pracownika salonu (pomaga to usprawnić kontakt z potencjalnym klientem i pozwala zaproponować mu w odpowiedzi np. jazdę próbną)

kawasaki_formularz_rezerwacji.jpg

  • dodanie przedmiotu do koszyka lub przechowalni w potrzebnej ilości
  • wysłanie zapytania do firmy
  • wystawienie/sprawdzenie opinii
  • sprawdzenie dostępności danego produktu w magazynie i wysłanie zapytania o ponowną dostępność
  • sprawdzenie terminu, w którym produkt może zostać wysłany do klienta
  • polecenie produktu znajomemu
  • prezentację produktów powiązanych z oglądanym przedmiotem, celem zainteresowania nimi klienta

Jeżeli użytkownik nie odnajdzie w sklepie potrzebnego towaru, może skorzystać z funkcji „Nie znalazłeś? Zapytaj nas”, widocznej zawsze po prawej stronie ekranu.

kawasaki_karta_produktu.jpg

Dla firmy DELTA Plus wykonaliśmy także szablon aukcji Allegro oraz ulotkę, promującą usługi serwisu.

Zobacz wszystkie realizacje dla firmy DELTA Plus»

165 opinii / ocena 4.95
Paweł Maćkowiak
Paweł Maćkowiak
Polecam!
9 października 2020
Łatwy kontakt. Dobra współpraca, polecam.
Sylwia Reszka
Sylwia Reszka
31 sierpnia 2020
Wysoki poziom świadczonych usług, dobry kontakt podczas realizacji usługi.
Dariusz Nawrot
Dariusz Nawrot
Polecam!
31 sierpnia 2020
Firma założyła i prowadzi stronę mojej firmy uwzględniając wszystkie przedstawione wymagania . Szczerze polecam i zachęcam do współpracy .
Marketing Kronodom
Marketing Kronodom
4 sierpnia 2020
Współpraca na dobrym poziomie, miła doradczyni klienta, pomocna. Więcej takich firm!
Małgorzata Studzińska
Małgorzata Studzińska
Polecam!
29 lipca 2020
Bardzo gorąco polecam firmę SILNET, profesjonalna współpraca, pełne zaangażowanie, zindywidualizowane podejście do Klienta oraz wysoka kreatywność w trakcie tworzenia wizerunku…
* Opinie pochodzą z serwisu www.facebook.com/silnetpl oraz https://www.google.com/search?q=silnet. Zapytania w sprawie publikacji opinii należy kierować na adres info@silnet.pl

Podoba Ci się to, co robimy? Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 1-4 godzin.

Aleksandra Głodek
Aleksandra Głodek
Monika Struzikowska
Monika Struzikowska
Iwona Lupa
Iwona Lupa
Patrycja Sadkowska-Warczak
Patrycja Sadkowska-Warczak
Agnieszka Musioł
Agnieszka Musioł
Krzysztof Świtała
Krzysztof Świtała