Panel Klienta dla dystrybutora paliw BoriM
Dla firmy BoriM z Pszczyny przygotowaliśmy nową, responsywną wersję panelu obsługi klientów.
BoriM Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą i dystrybucją paliw płynnych oraz przenośnych systemów magazynowania paliwa. Obsługuje klientów z całej Polski. Wśród nich znajdują się duże, rozpoznawalne marki.
Z myślą o aktualnych potrzebach swoich klientów, firma BoriM powierzyła nam stworzenie nowej, responsywnej, jeszcze bardziej funkcjonalnej wersji Panelu Klienta. Obecnie co druga osoba w Polsce korzysta z Internetu na smartfonie, dlatego dostosowanie Panelu do wymagań urządzeń mobilnych stało się koniecznym zabiegiem wizerunkowym i sprzedażowym.
Oprócz wdrożenia technologii RWD, przeprowadziliśmy szereg innych prac, mających na celu wzmocnienie funkcjonalności systemu. Nowy Panel Klienta znacznie szybciej się ładuje od swojej pierwotnej wersji, a ponadto:
- pozwala generować bardziej czytelne raporty
- umożliwia sprawne zarządzanie fakturami
- pozwala na szybki kontakt z firmą (celem np. zgłoszenia problemu)
- skupia wszystkie, kluczowe informacje i dokumenty w jednym miejscu
Z firmą BoriM współpracujemy od lat w zakresie wdrażania rozwiązań internetowych.