System obsługi reklamacji dla Taurus

Dla firmy Taurus – producenta i dystrybutora bagażników, zaprogramowaliśmy internetowy system obsługi reklamacji. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu, procesy związane ze zwrotem towaru stały się znacznie szybsze i prostsze dla obu stron transakcji. Klienci firmy nie muszą już wypełniać i wysyłać papierowych druków.

Jak to działa?

  • użytkownik składa reklamację za pośrednictwem strony www
  • złożone reklamacje trafiają do systemu CRM
  • użytkownik otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem oraz załączonym protokołem reklamacji
  • pracownik, zajmujący się obsługą reklamacji, otrzymuje na bieżąco wiadomości e-mail, informujące go o aktualnym statusie reklamacji (realizacja, pomyślne zakończenie, odrzucenie).

Funkcjonalności systemu

  • dynamiczny formularz, który elastycznie dostosowuje pola do typu użytkownika (osoba prywatna, firma lub partner) i rodzaju reklamowanego produktu.
  • możliwość przyznawania uprawnień do systemu tylko wybranym pracownikom firmy
  • możliwość szybkiego odszukania i zweryfikowania, na jakim etapie jest dana reklamacja
  • automatyczne monitorowanie terminów rozpatrzenia reklamacji, dzięki alertom wprowadzonym w systemie.

Zobacz więcej realizacji dla firmy Taurus