System obsługi reklamacji dla Taurus
Dla firmy Taurus – producenta i dystrybutora bagażników, zaprogramowaliśmy internetowy system obsługi reklamacji. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu, procesy związane ze zwrotem towaru stały się znacznie szybsze i prostsze dla obu stron transakcji. Klienci firmy nie muszą już wypełniać i wysyłać papierowych druków.
Jak to działa?
- użytkownik składa reklamację za pośrednictwem strony www
- złożone reklamacje trafiają do systemu CRM
- użytkownik otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem oraz załączonym protokołem reklamacji
- pracownik, zajmujący się obsługą reklamacji, otrzymuje na bieżąco wiadomości e-mail, informujące go o aktualnym statusie reklamacji (realizacja, pomyślne zakończenie, odrzucenie).
Funkcjonalności systemu
- dynamiczny formularz, który elastycznie dostosowuje pola do typu użytkownika (osoba prywatna, firma lub partner) i rodzaju reklamowanego produktu.
- możliwość przyznawania uprawnień do systemu tylko wybranym pracownikom firmy
- możliwość szybkiego odszukania i zweryfikowania, na jakim etapie jest dana reklamacja
- automatyczne monitorowanie terminów rozpatrzenia reklamacji, dzięki alertom wprowadzonym w systemie.
Zobacz więcej realizacji dla firmy Taurus