Wznieś się wyżej!

Wymagający i niecierpliwi - Twoi klienci w 2016 roku

Polski rynek zdominowała nowa generacja "klientów 2.0" - wymagających, niecierpliwych i nielojalnych. Dowiedz sie, kim jest i czego oczekuje klient 2.0 oraz jak go pozyskać i utrzymać.

Jak zmienił się Twój klient?

KLIENT 1.0KLIENT 2.0
na zakupach był cierpliwy nie czeka, nie dostosowuje się, bez wahania przechodzi do konkurencji
czytał gazety używa smartfona (3 na 4 internautów, w tym 90% poniżej 30 roku życia)
dokonywał wyboru na podstawie tradycyjnej reklamy spędza w sieci więcej czasu niż przed TV, jest bardzo sceptyczny wobec tradycyjnych reklam
nie rozumiał cyfrowego zgiełku lubi zakupy online, oczekuje obecności marki w social media
nie kierował się opinią innych sprawdza w sieci parametry produktu, czyta opinie i porównuje ceny, zachęcają go wyczerpujące opisy, zdjęcia i video
problem rozwiązywał przez infolinię lub w 4 oczy oczekuje szybkiej, spersonalizowanej obsługi, także w sieci

Źródło: www.forumcallcenter.pl, XII 2015; www.hillway.pl

Tego oczekuje klient 2.0 »

Jak zdobyć i utrzymać klienta 2.0?

Klienci nowej ery są sprytni i sceptyczni, ale za to otwarci na nowości. Droga do ich zdobycia wiedzie przez Internet (Gemius, 2015). Zobacz, czego potrzebujesz, by pozyskać klienta 2.0.

  • Strona w technologii Responsive Web Design - 75% polskich internautów używa smartfonów (w tym 90% poniżej 30 roku życia)
  • Czat online na stronie, regularna kontrola profilu Facebook, sprawne odpowiadanie na maile - klient 2.0 oczekuje szybkiej i kompetentnej obsługi w różnych kanałach komunikacji
  • Aktualizacja strony pod kątem treści, zdjęć i filmów - jeśli klient nie znajdzie poszukiwanych informacji, bez wahania odejdzie do konkurencji
  • Szybka reakcja na komentarze w sieci (FB, G+), pozyskiwanie opinii, kontrola wizerunku - klient 2.0 jest wymagający, chętnie ocenia transakcje w Internecie

Firmy, które chcą przetrwać na e-rynku, powinny jak najszybciej dostosować swoje standardy obsługi do oczekiwań klientów 2.0 (www.forumcallcenter.pl, XII 2015).

Zapytaj o dedykowane rozwiązania dla Twojej firmy »

Dostosowanie strony www Fiat Partner do potrzeb klienta 2.0

partner-logo.jpgAby usprawnić komunikację salonu samochodowego Fiat Partner z klientami, wzmocnić ich zaufanie do usług firmy oraz zwiększyć dostępność strony dla rosnącego grona użytkowników urządzeń mobilnych, wdrożyliśmy:

  • serwis internetowy www.fiat-partner.pl w technologii Responsive Web Design – dzięki temu, strona automatycznie dopasowuje swój wygląd i funkcje do ekranu urządzenia (stacjonarnego lub mobilnego), na którym jest aktualnie wyświetlana

fiat-partner-rwd.jpg

  • livechat – darmową aplikację, która pozwala na szybki kontakt klienta z firmą poprzez okienko czatu (bez konieczności obecności pracownika przy komputerze - zapytania przychodzą także na telefon)

czat-fiat-partner.jpg

  • system wystawiania i przeglądania opinii - dzięki któremu potencjalni klienci chętniej wybierają usługi salonu, a wizerunek firmy w sieci rośnie w siłę; opinie pobierane są automatycznie z Facebooka

fiat-partner-opinie.jpg

Zobacz więcej ostatnio zrealizowanych projektów »

Podoba Ci się to, co robimy? Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Z przyjemnością odwiedzimy Cię w Twojej firmie lub zaprosimy na spotkanie do siedziby Silnet Media w Rudzie Śląskiej.

Krzysztof Świtała
Krzysztof Świtała
Agnieszka Musioł
Agnieszka Musioł
Monika Struzikowska
Monika Struzikowska
Aleksandra Głodek
Aleksandra Głodek
Patrycja Sadkowska-Warczak
Patrycja Sadkowska-Warczak
144 opinii / ocena 4.95
SRON NADZIEJA
SRON NADZIEJA
15 kwietnia 2019
Serdecznie dziękujemy przedsiębiorstwu SILNET za utworzenie pięknej i funkcjonalnej strony internetowej naszego stowarzyszenia. Współpraca z firmą SILNET układa się bardzo dobrze - Pan Krzysztof oraz pozostali specjaliści przedsiębiorstwa SILNET wykazali się bardzo dużym profesjonalizmem, życzliwością i cierpliwością w obliczu naszych licznych pytań :) Zarząd oraz pracownicy firmy SILNET okazali duże zrozumienie wobec szczególnych potrzeb stowarzyszenia co bardzo sobie cenimy. Stowarzyszenie Rodzin Osób Niepełnosprawnych NADZIEJA
Maciej Piekarski
Maciej Piekarski
Polecam!
12 kwietnia 2019
Po świetnie zakończonej realizacji wykonania strony WWW, i wykreowania wizerunku mojej firmy, z czystym sumieniem polecam wszystkim współpracę z firmą Silnet w Rudzie Śląskiej.…
Maciej Piekarski
Maciej Piekarski
12 kwietnia 2019
Po świetnie zakończonej realizacji wykonania strony WWW, i wykreowania wizerunku mojej firmy, z czystym sumieniem polecam wszystkim współpracę z firmą Silnet w Rudzie Śląskiej. Współpraca przebiegła fachowo, szybko a przede wszystkim dokładnie według moich wyjściowych założeń! Szczególne podziękowania dla Pani Moniki :)!
Kamil Gryska
Kamil Gryska
Polecam!
27 lutego 2019
Profesjonalne podejscie do pracy, firma godna polecenia, współpracujemy od dłuższego czasu :)
Bartłomiej Szykuła
Bartłomiej Szykuła
Polecam!
25 lutego 2019
Profesjonaliści, firma godna polecenia,
* Opinie pochodzą z serwisu www.facebook.com/silnetpl oraz https://www.google.com/search?q=silnet. Zapytania w sprawie publikacji opinii należy kierować na adres info@silnet.pl