Wymagający i niecierpliwi - Twoi klienci w 2016 roku

Polski rynek zdominowała nowa generacja "klientów 2.0" - wymagających, niecierpliwych i nielojalnych. Dowiedz sie, kim jest i czego oczekuje klient 2.0 oraz jak go pozyskać i utrzymać.

Jak zmienił się Twój klient?

KLIENT 1.0KLIENT 2.0
na zakupach był cierpliwy nie czeka, nie dostosowuje się, bez wahania przechodzi do konkurencji
czytał gazety używa smartfona (3 na 4 internautów, w tym 90% poniżej 30 roku życia)
dokonywał wyboru na podstawie tradycyjnej reklamy spędza w sieci więcej czasu niż przed TV, jest bardzo sceptyczny wobec tradycyjnych reklam
nie rozumiał cyfrowego zgiełku lubi zakupy online, oczekuje obecności marki w social media
nie kierował się opinią innych sprawdza w sieci parametry produktu, czyta opinie i porównuje ceny, zachęcają go wyczerpujące opisy, zdjęcia i video
problem rozwiązywał przez infolinię lub w 4 oczy oczekuje szybkiej, spersonalizowanej obsługi, także w sieci

Źródło: www.forumcallcenter.pl, XII 2015; www.hillway.pl

Tego oczekuje klient 2.0 »

Jak zdobyć i utrzymać klienta 2.0?

Klienci nowej ery są sprytni i sceptyczni, ale za to otwarci na nowości. Droga do ich zdobycia wiedzie przez Internet (Gemius, 2015). Zobacz, czego potrzebujesz, by pozyskać klienta 2.0.

  • Strona w technologii Responsive Web Design - 75% polskich internautów używa smartfonów (w tym 90% poniżej 30 roku życia)
  • Czat online na stronie, regularna kontrola profilu Facebook, sprawne odpowiadanie na maile - klient 2.0 oczekuje szybkiej i kompetentnej obsługi w różnych kanałach komunikacji
  • Aktualizacja strony pod kątem treści, zdjęć i filmów - jeśli klient nie znajdzie poszukiwanych informacji, bez wahania odejdzie do konkurencji
  • Szybka reakcja na komentarze w sieci (FB, G+), pozyskiwanie opinii, kontrola wizerunku - klient 2.0 jest wymagający, chętnie ocenia transakcje w Internecie

Firmy, które chcą przetrwać na e-rynku, powinny jak najszybciej dostosować swoje standardy obsługi do oczekiwań klientów 2.0 (www.forumcallcenter.pl, XII 2015).

Zapytaj o dedykowane rozwiązania dla Twojej firmy »

Dostosowanie strony www Fiat Partner do potrzeb klienta 2.0

partner-logo.jpgAby usprawnić komunikację salonu samochodowego Fiat Partner z klientami, wzmocnić ich zaufanie do usług firmy oraz zwiększyć dostępność strony dla rosnącego grona użytkowników urządzeń mobilnych, wdrożyliśmy:

  • serwis internetowy www.fiat-partner.pl w technologii Responsive Web Design – dzięki temu, strona automatycznie dopasowuje swój wygląd i funkcje do ekranu urządzenia (stacjonarnego lub mobilnego), na którym jest aktualnie wyświetlana

fiat-partner-rwd.jpg

  • livechat – darmową aplikację, która pozwala na szybki kontakt klienta z firmą poprzez okienko czatu (bez konieczności obecności pracownika przy komputerze - zapytania przychodzą także na telefon)

czat-fiat-partner.jpg

  • system wystawiania i przeglądania opinii - dzięki któremu potencjalni klienci chętniej wybierają usługi salonu, a wizerunek firmy w sieci rośnie w siłę; opinie pobierane są automatycznie z Facebooka

fiat-partner-opinie.jpg

Zobacz więcej ostatnio zrealizowanych projektów »

165 opinii / ocena 4.95
Paweł Maćkowiak
Paweł Maćkowiak
Polecam!
9 października 2020
Łatwy kontakt. Dobra współpraca, polecam.
Sylwia Reszka
Sylwia Reszka
31 sierpnia 2020
Wysoki poziom świadczonych usług, dobry kontakt podczas realizacji usługi.
Dariusz Nawrot
Dariusz Nawrot
Polecam!
31 sierpnia 2020
Firma założyła i prowadzi stronę mojej firmy uwzględniając wszystkie przedstawione wymagania . Szczerze polecam i zachęcam do współpracy .
Marketing Kronodom
Marketing Kronodom
4 sierpnia 2020
Współpraca na dobrym poziomie, miła doradczyni klienta, pomocna. Więcej takich firm!
Małgorzata Studzińska
Małgorzata Studzińska
Polecam!
29 lipca 2020
Bardzo gorąco polecam firmę SILNET, profesjonalna współpraca, pełne zaangażowanie, zindywidualizowane podejście do Klienta oraz wysoka kreatywność w trakcie tworzenia wizerunku…
* Opinie pochodzą z serwisu www.facebook.com/silnetpl oraz https://www.google.com/search?q=silnet. Zapytania w sprawie publikacji opinii należy kierować na adres info@silnet.pl

Podoba Ci się to, co robimy? Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 1-4 godzin.

Iwona Lupa
Iwona Lupa
Monika Struzikowska
Monika Struzikowska
Patrycja Sadkowska-Warczak
Patrycja Sadkowska-Warczak
Agnieszka Musioł
Agnieszka Musioł
Aleksandra Głodek
Aleksandra Głodek
Krzysztof Świtała
Krzysztof Świtała