Wymagający i niecierpliwi - Twoi klienci w 2016 roku

Polski rynek zdominowała nowa generacja "klientów 2.0" - wymagających, niecierpliwych i nielojalnych. Dowiedz sie, kim jest i czego oczekuje klient 2.0 oraz jak go pozyskać i utrzymać.

Jak zmienił się Twój klient?

KLIENT 1.0KLIENT 2.0
na zakupach był cierpliwy nie czeka, nie dostosowuje się, bez wahania przechodzi do konkurencji
czytał gazety używa smartfona (3 na 4 internautów, w tym 90% poniżej 30 roku życia)
dokonywał wyboru na podstawie tradycyjnej reklamy spędza w sieci więcej czasu niż przed TV, jest bardzo sceptyczny wobec tradycyjnych reklam
nie rozumiał cyfrowego zgiełku lubi zakupy online, oczekuje obecności marki w social media
nie kierował się opinią innych sprawdza w sieci parametry produktu, czyta opinie i porównuje ceny, zachęcają go wyczerpujące opisy, zdjęcia i video
problem rozwiązywał przez infolinię lub w 4 oczy oczekuje szybkiej, spersonalizowanej obsługi, także w sieci

Źródło: www.forumcallcenter.pl, XII 2015; www.hillway.pl

Tego oczekuje klient 2.0 »

Jak zdobyć i utrzymać klienta 2.0?

Klienci nowej ery są sprytni i sceptyczni, ale za to otwarci na nowości. Droga do ich zdobycia wiedzie przez Internet (Gemius, 2015). Zobacz, czego potrzebujesz, by pozyskać klienta 2.0.

  • Strona w technologii Responsive Web Design - 75% polskich internautów używa smartfonów (w tym 90% poniżej 30 roku życia)
  • Czat online na stronie, regularna kontrola profilu Facebook, sprawne odpowiadanie na maile - klient 2.0 oczekuje szybkiej i kompetentnej obsługi w różnych kanałach komunikacji
  • Aktualizacja strony pod kątem treści, zdjęć i filmów - jeśli klient nie znajdzie poszukiwanych informacji, bez wahania odejdzie do konkurencji
  • Szybka reakcja na komentarze w sieci (FB, G+), pozyskiwanie opinii, kontrola wizerunku - klient 2.0 jest wymagający, chętnie ocenia transakcje w Internecie

Firmy, które chcą przetrwać na e-rynku, powinny jak najszybciej dostosować swoje standardy obsługi do oczekiwań klientów 2.0 (www.forumcallcenter.pl, XII 2015).

Zapytaj o dedykowane rozwiązania dla Twojej firmy »

Dostosowanie strony www Fiat Partner do potrzeb klienta 2.0

partner-logo.jpgAby usprawnić komunikację salonu samochodowego Fiat Partner z klientami, wzmocnić ich zaufanie do usług firmy oraz zwiększyć dostępność strony dla rosnącego grona użytkowników urządzeń mobilnych, wdrożyliśmy:

  • serwis internetowy www.fiat-partner.pl w technologii Responsive Web Design – dzięki temu, strona automatycznie dopasowuje swój wygląd i funkcje do ekranu urządzenia (stacjonarnego lub mobilnego), na którym jest aktualnie wyświetlana

fiat-partner-rwd.jpg

  • livechat – darmową aplikację, która pozwala na szybki kontakt klienta z firmą poprzez okienko czatu (bez konieczności obecności pracownika przy komputerze - zapytania przychodzą także na telefon)

czat-fiat-partner.jpg

  • system wystawiania i przeglądania opinii - dzięki któremu potencjalni klienci chętniej wybierają usługi salonu, a wizerunek firmy w sieci rośnie w siłę; opinie pobierane są automatycznie z Facebooka

fiat-partner-opinie.jpg

Zobacz więcej ostatnio zrealizowanych projektów »

158 opinii / ocena 5
Krystyna Nadolska
Krystyna Nadolska
Polecam!
26 maja 2020
Gorąco polecam. Umiejętności i wiedza na najwyższym poziomie. Warto!!
Aleksandra Ruszczyk
Aleksandra Ruszczyk
Polecam!
25 maja 2020
Polecam współpracę z firmą Silnet, jest bardzo profesjonalna.
Ewelina Madeja
Ewelina Madeja
Polecam!
20 maja 2020
Zdecydowanie polecamy współpracę z firmą Silnet Media w ramach projektowania firmowej strony internetowej. Bardzo dobry kontakt, szybkie reakcje, fachowe porady.
Tomasz Machacz
Tomasz Machacz
21 marca 2020
Współpracuje od 20 lat. Polecam - wysoka jakość, pełen profesjonalizm, indywidualne podejście.
OsiRis KOS
OsiRis KOS
4 maja 2018
Pełen profesjonalizm !
* Opinie pochodzą z serwisu www.facebook.com/silnetpl oraz https://www.google.com/search?q=silnet. Zapytania w sprawie publikacji opinii należy kierować na adres info@silnet.pl

Podoba Ci się to, co robimy? Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 1-4 godzin.

Krzysztof Świtała
Krzysztof Świtała
Monika Struzikowska
Monika Struzikowska
Aleksandra Głodek
Aleksandra Głodek
Iwona Lupa
Iwona Lupa
Agnieszka Musioł
Agnieszka Musioł
Patrycja Sadkowska-Warczak
Patrycja Sadkowska-Warczak