Pozycjonowanie Chrzanów (SEO)
Szukasz agencji interaktywnej, zajmującej się pozycjonowaniem stron internetowych w Chrzanowie? Zapraszamy! W Silnet Media zadbamy o silną pozycję Twojej strony w wynikach organicznych. Oferujemy skuteczne, kompleksowe i długofalowe działania SEO dla śląskich firm.
1. Przeprowadzimy dla Ciebie analizę wstępną (bezpłatnie!) oraz kompleksowy audyt SEO witryny, w którym zbadamy ponad 120 punktów wpływających na pozycje.
2. Następnie przygotujemy dedykowany plan działań on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych).
3. Dodatkowo zajmiemy się pozycjonowaniem lokalnym, czyli optymalizacją wizytówki Google Moja Firma oraz aktualizacją kanału YouTube, jeśli taki prowadzisz.
Posiadamy wyspecjalizowany Dział SEO, tworzony przez doświadczonych pozycjonerów. Zależy nam, by poprawa Twojej pozycji w Google przełożyła się na realne efekty sprzedażowe i wizerunkowe. Naszym usługom pozycjonowania zaufało dotąd wielu Klientów z Chrzanowa i miast ościennych.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o usługach pozycjonowania stron www w Chrzanowie zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie odpowiemy na pytania i przeprowadzimy bezpłatną analizę SEO.

Silnet opiekuje się naszą firmą od lat. Z czystym sumieniem, podpisany imieniem i nazwiskiem, polecam ją przedsiębiorcom. Znacznie poprawiła nam się sprzedaż od czasu, gdy zleciliśmy Silnet pozycjonowanie. Podziękowania specjalne dla Pani Agnieszki Musioł, osoby kompetentnej, przyjaznej przedsiębiorcom.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Zakupy przez internet z roku na rok stają się coraz bardziej popularne wśród polskich konsumentów, którzy chcą dokonywać zakupów wygodniej, taniej i mając nieograniczony wybór. Reklama firmy w internecie staje się koniecznością dla firm działających w oparciu o model e-commerce.
Rynek e-commerce w ostatnich latach rozwijał się bardzo szybko i dotarcie ze swoimi produktami do klientów jest coraz trudniejsze. Prowadząc sprzedaż internetową należy zadbać o możliwie jak najwyższą widoczność domeny w wyszukiwarce Google, która sprowadzi klientów chcących dokonać zakupów. Pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy ecommerce. Pozycjonowanie sklepów internetowych jest procesem którego celem jest poprawa widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych, a także zwiększenie liczby konwersji.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś sprzedawać więcej produktów, zamów usługę pozycjonowania w Silnet Media.
Pozycjonowanie Chrzanów – zakres oferty
SEO ON-SITE | SEO OFF-SITE | POZOSTAŁE DZIAŁANIA |
---|---|---|
|
|
|
Audyt SEO
Audyt SEO to kompleksowa analiza serwisu internetowego weryfikująca zgodność poszczególnych elementów strony z czynnikami mającymi wpływ na ranking w wynikach wyszukiwania. Celem audytu jest znalezienie i wskazanie tych elementów, które należy zmodyfikować, aby domena umocniła się w rankingach wyszukiwarek. Przeprowadzenie audytu SEO zalecane jest na etapie projektowania i budowania serwisu internetowego. Pozwala to na uniknięcie konieczności naprawiania błędów po publikacji strony internetowej.
Pozycjonowanie lokalne dla klientów z Chrzanowa
Pozycjonowanie lokalne to zespół działań optymalizacyjnych zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na zapytania związane z danym regionem, najczęściej miastem. Usługa pozycjonowania lokalnego skierowana jest do firm prowadzących działalność wyłącznie na terenie Chrzanowa. Pozycjonowanie lokalne pomaga firmom promować swoje produkty i usługi wśród lokalnych klientów.
Pozycjonowanie lokalne to świetne rozwiązanie dla firmy z Chrzanowa. Ten typ pozycjonowania powoduje, że firma staje się widoczna dla osób w swoim najbliższym otoczeniu - czyli grupy docelowej, która z największym prawdopodobieństwem dokona konwersji. Ponadto, ze względu na mniejszą konkurencję na frazy kluczowe z dopisanym miastem, pierwsze efekty pozycjonowania lokalnego można zaobserwować szybciej, niż w przypadku działań SEO na frazy ogólne, o zasięgu ogólnopolskim.
-
Co to jest pozycjonowanie (SEO)?
Pozycjonowanie, zwane też SEO (Search Engine Optimization) to długofalowy proces, który obejmuje precyzyjnie dobrane działania na stronie i w jej otoczeniu. Celem tych działań jest poprawienie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, pojawiających się w odpowiedzi na wybrane zapytania.
-
Ile trwa pozycjonowanie?
Nie można jednoznacznie określić po jakim czasie pojawią się efekty prac w postaci zwiększenia widoczności domeny. Efekty prac SEO są zazwyczaj widoczne po około kilku-kilkunastu tygodniach od rozpoczęcia współpracy, choć bywa że trzeba poczekać 6 miesięcy, a nawet i dłużej. Kluczowe znaczenie dla skuteczności pozycjonowania ma przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO. Ten dokument dostarcza specjalistom SEO (i Tobie również) informacji na temat aktualnej kondycji strony, jej pozycji w Google, backlinków z innych witryn, wskaźnika zaufania etc. Efekty pozycjonowania uzależnione są również od liczby i jakość konkurencyjnych stron, które mają podobną ofertę. Trzeba mieć na uwadze, że pozycjonowanie to proces ciągły, wymagający systematycznej pracy na każdym etapie realizacji projektu. Osiągnięcie satysfakcjonującego wyniku nie gwarantuje utrzymania go przez kolejne miesiące.
-
Ile kosztuje pozycjonowanie strony www w Chrzanowie?
Cena pozycjonowania ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju i zakresu prowadzonych działań. Na cenę usług SEO wpływa m.in. branża, w której działa przedsiębiorca, konkurencyjność słów kluczowych, jakość serwisu (treść, struktura, CMS), aktualny stan pozycjonowanej domeny.
-
Czym różni się SEO od Google Ads?
W sk
rócie: SEO to działania wpływające na wyniki naturalne w wyszukiwarce, Google Ads to płatne linki wyświetlane powyżej lub poniżej naturalnych wyników.
Jak wspomnieliśmy wyżej, w wynikach wyszukiwania Google pojawiają się dwa rodzaje linków:
- wyniki naturalne - to właśnie na nie ma wpływ pozycjonowanie. Działania SEO prowadzą do poprawy pozycji Twojej strony tak, aby pojawiła się wyżej.
- reklamy Google, czyli linki sponsorowane - płatne, krótkie reklamy, wyświetlające się obok naturalnych wyników. To właśnie jest Google Ads – dawniej Adwords.
Mimo tego, że pozycjonowanie nie wpływa na kampanie Google Ads, ani kampanie nie wpływają na pozycje w naturalnych wynikach, prowadzone razem dają tak zwany efekt synergii. Dzięki obydwu działaniom na raz, możesz zyskać nawet o 110% konwersji więcej, czyli telefonów, wysyłek formularzy kontaktowych czy zakupów w sklepie online, niż w przypadku prowadzenia tylko jednego z nich. Stosując obie metody:
- stajesz się lepiej widoczny: w reklamie i w wynikach naturalnych
- budujesz wizerunek lidera w swojej branży
- zajmujesz więcej miejsca w wynikach, zdobywając przewagę nad konkurencją, zwłaszcza lokalną (np. z Chrzanowa)
-
Co wpływa na pozycję w wynikach naturalnych?
Pozycja stron w naturalnych wynikach wyszukiwania ustalana jest przez algorytmy wyszukiwarek. Oceniają one stronę pod kątem jej przydatności dla użytkowników, biorąc pod uwagę m.in.:
- aspekty techniczne strony (tytuł, obrazy, prędkość ładowania, objętość strony itp.)
- znajdujące się na niej treści (czy są dopasowane do zapytania użytkownika)
- prowadzące do niej linki (czy pochodzą z wartościowych, tematycznych stron)
Pozycjonowanie stron internetopwych w uproszczeniu polega więc na dostosowywaniu witryny do wymagań algorytmów, by poprawić jej ocenę, a co za tym idzie - pozycję w wynikach wyszukiwania.
-
Czy warto pozycjonować się lokalnie?
Jeśli prowadzisz firmę działającą np. tylko na terenie Chrzanowa, jak najbardziej warto zdecydować się na pozycjonowanie lokalne. Ten rodzaj SEO skupia się na zwiększaniu widoczności strony na frazy kluczowe związane z Twoją lokalizacją.
Lokalne pozycjonowanie w Chrzanowie sprawia, że firma staje się widoczna dla osób w swoim najbliższym otoczeniu - czyli grupy docelowej, która z największym prawdopodobieństwem dokona konwersji. Ponadto, ze względu na mniejszą konkurencję na frazy kluczowe z dopisanym miastem, pierwsze efekty pozycjonowania lokalnego można zaobserwować szybciej, niż w przypadku działań SEO na frazy ogólne, o zasięgu ogólnopolskim.
-
Czy da się pozycjonować wizytówkę Google Moja Firma?
Tak, wizytówkę Google Moja Firma można pozycjonować, jednak proces ten przebiega inaczej niż w przypadku stron internetowych. By poprawić pozycję wizytówki, należy skupić się m.in. na optymalizacji jej tytułu i opisu oraz kategorii. Istotne jest również jej regularne aktualizowanie - dodawanie wpisów reklamowych, zdjęć i filmów, a także odpowiadanie na dodawane przez klientów opinie.