Bezpłatny czat online na Twojej stronie www

Tę stronę oceniła już 1 osoba.
Średnia ocen to 5.00 na 5 możliwych.
Brak oceny

Sprawna komunikacja z klientem i więcej zapytań ze strony www

System livechat „tawk.to” to bezpłatna aplikacja, która pozwala na szybki kontakt klienta z firmą poprzez okienko czatu, widoczne na wszystkich lub wybranych podstronach Twojego serwisu. Livechat nie wymaga Twojej obecności przy komputerze – zapytania mogą przychodzić na telefon, podobnie jak wiadomości SMS.

Efekt: Sprawny dialog z klientem i większa ilość składanych zapytań.

Czat online

Testuj Czat

 

Czat online - wdrożenie Uniset24

 

Zobacz przykład wdrożenia systemu livechat dla firmy Uniset24.pl >


Więcej niż czat – możliwości aplikacji

System livechat umożliwia odwiedzającym stronę bezpośredni kontakt z wybranymi pracownikami Twojej firmy. Aplikacja posiada także cały wachlarz użytecznych dla Ciebie funkcji.

  • Mobilność – czat możesz monitorować i obsługiwać z dowolnego urządzenia, także mobilnego z systemem Android i iOS. Aplikacja mobilna powiadomi Cię o każdej, nowej wiadomości i umożliwi szybką odpowiedź.
czat online - powiadomienie
Powiadomienie przychodzi na telefon
czat online - aplikacja mobilna
Szybko odpowiadasz – gdziekolwiek jesteś
  • Dopasowanie – wygląd czatu, język i treści dostosujemy do Twoich potrzeb i wizerunku.
  • Wybór operatorów – agentami (operatorami czatu) zostaną wskazani przez Ciebie pracownicy. Jeśli zatrudniasz dużą liczbę osób, możemy podzielić agentów na działy. W efekcie, użytkownik najpierw wybierze dział, z którym chce rozmawiać.
  • Zarządzanie aliasami – czat pozwala na tworzenie dowolnej liczby tożsamości (imię i nazwisko, stanowisko, zdjęcie). W każdej chwili dane te możesz edytować.
  • Automatyczna wysyłka wiadomości – system automatycznie wyświetli wiadomość użytkownikowi, który spędzi na stronie ustaloną ilość czasu, wejdzie na konkretną podstronę lub rozpocznie rozmowę i w ciągu minuty nie otrzyma odpowiedzi.
  • Rozpoczęcie rozmowy – jeśli Twój klient milczy, możesz sam nawiązać kontakt.
  • Wyłączenie czatu – gdy żaden z agentów nie będzie dostępny, czat może zostać ukryty lub zastąpi go formularz, zachęcający klienta do wysłania maila lub kontaktu telefonicznego.
  • Przesyłanie plików – podczas rozmowy, możesz wysłać klientowi plik, np. katalog firmowy w formacie pdf. Tą samą opcję ma klient.
  • Zarządzanie wiadomościami - gdy klient rozpocznie rozmowę, agenci otrzymają powiadomienia. Nieodebrana wiadomość zostanie oznaczona kolorem różowym, kolor zielony oznacza obsługiwany przez Ciebie czat, a niebieski – czat odebrany przez innego agenta.
Czat online - przesyłanie plików Czat online - zarządzanie wiadomościami
  • Dopasowanie – wygląd czatu, język i treści dostosujemy do Twoich potrzeb i wizerunku.
  • Monitoring zachowań użytkowników – dzięki systemowi, widzisz jak Twoi klienci poruszają się po witrynie, skąd pochodzą i czy powracają na Twoją stronę. Kontrolujesz też, z której podstrony pochodzą zapytania.
Historia zapytań

 

Wypróbuj wersję demo lub zapytaj o wdrożenie systemu livechat na Twojej stronie www.

Zapraszamy do kontaktu

Wyślij formularz, zadzwoń pod nr tel. +48 669 624 200 lub napisz na adres info@silnet.pl

Wysyłając formularz akceptujesz zasady polityki prywatności serwisu www.silnet.pl
Informacje zawarte w formularzu będą wykorzystywane przez naszą firmę wyłącznie w celach współpracy.