Audyt kampanii Google Ads

Przeprowadzamy analizy aktywnych i wstrzymanych kampanii Google Ads:

  • prowadzonych samodzielnie przez Klientów
  • przygotowanych przez konsyltantów Google podczas 3-miesięcznego okresu testowego
  • wdrożonych przez inne firmy i agencje marketingowe

Kto powinien wykonać audyt kampanii Google Ads?

Do przeanalizowania struktury i wydatków kampanii zachęcamy przede wszystkim osoby, które:

  • wydają dużo środków, ale nie przynosi im to wymiernych efektów
  • uzyskują nietrafne zapytania, maile i telefony
  • chcą zwiększyć korzyści z kampanii przy zachowaniu określonego budżetu
  • nie są zadowoleni z obecnej obsługi swojej kampanii

Co Ci da audyt kampanii Google Ads?

Dzięki naszym wytycznym możesz zyskać skuteczniejszą kampanię, która przyprowadzi do Twojej witryny więcej potencjalnych klientów. Nasza optymalizacja uwzględnia między innymi:

  • lepsze wykorzystanie środków finansowych w skali miesiąca
  • sprawdzenie ustawień sieci i lepsze rozłożenie budżetów dziennych
  • optymalizację grup reklamowych wraz z podziałem na dopasowane słowa kluczowe
  • optymalizację treści tekstów reklamowych jeśli to konieczne
  • sprawdzenie i korektę zasięgu kampanii, by do firmy docierały tylko najtrafniejsze zapytania
  • analizę i uzupełnienie listy fraz wykluczających
  • dobranie odpowiednich rozszerzeń kampanii: lokalizacji, połączeń, objaśnień
  • rozszerzenie kampanii za pomocą linków do witryny
  • i wiele więcej
Zobacz inne promocje

Porozmawiajmy o tym, co możemy wykonać dla Ciebie.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Pole Wiadomość jest wymagane
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.
Wesołych świąt