Przeprowadzamy analizy aktywnych i wstrzymanych kampanii Google Ads:
- prowadzonych samodzielnie przez Klientów
- przygotowanych przez konsyltantów Google podczas 3-miesięcznego okresu testowego
- wdrożonych przez inne firmy i agencje marketingowe
Kto powinien wykonać audyt kampanii Google Ads?
Do przeanalizowania struktury i wydatków kampanii zachęcamy przede wszystkim osoby, które:
- wydają dużo środków, ale nie przynosi im to wymiernych efektów
- uzyskują nietrafne zapytania, maile i telefony
- chcą zwiększyć korzyści z kampanii przy zachowaniu określonego budżetu
- nie są zadowoleni z obecnej obsługi swojej kampanii
Co Ci da audyt kampanii Google Ads?
Dzięki naszym wytycznym możesz zyskać skuteczniejszą kampanię, która przyprowadzi do Twojej witryny więcej potencjalnych klientów. Nasza optymalizacja uwzględnia między innymi:
- lepsze wykorzystanie środków finansowych w skali miesiąca
- sprawdzenie ustawień sieci i lepsze rozłożenie budżetów dziennych
- optymalizację grup reklamowych wraz z podziałem na dopasowane słowa kluczowe
- optymalizację treści tekstów reklamowych jeśli to konieczne
- sprawdzenie i korektę zasięgu kampanii, by do firmy docierały tylko najtrafniejsze zapytania
- analizę i uzupełnienie listy fraz wykluczających
- dobranie odpowiednich rozszerzeń kampanii: lokalizacji, połączeń, objaśnień
- rozszerzenie kampanii za pomocą linków do witryny
- i wiele więcej