Regulamin usługi "Monitoring bezpieczeństwa strony internetowej"
- Informacje wstępne.
Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania z usługi "Monitoring bezpieczeństwa strony internetowej" a także prawa i obowiązki Użytkowników oraz obowiązki i zakres odpowiedzialności Usługodawcy.
- Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie, kiedy są pisane z wielkiej litery, oznaczają:
- Regulamin - niniejszy dokument.
- Użytkownik - osoba fizyczna lub prawna, która skorzystała z oferty usługi "Monitoring bezpieczeństwa strony internetowej"
- Usługodawca - firma Silnet Media Sp. z o.o., sp. k., ul. Pocztowa 5, 41-710 Ruda Śląska o numerze NIP: 6412546510,
- Pakiet - zestaw parametrów monitorowania, który może być wybrany przez Użytkownika, określający m.in. czas niedostępności serwera, szybkość wysłania alertu powiadomienia oraz ilość przeprowadzonych prac (również dodatkowych) podczas wykonywania usługi monitoringu.
- Monitorowanie - usługa świadczona przez Serwis polegająca na sprawdzaniu dostępności oraz prawdiłowego funkcjonowania serwisu internetowego Użytkownika.
- Usługa - adres strony internetowej zdefiniowanej przez Użytkownika w celu monitorowania.
- Scenariusz - usługa scenariusza, wykonywana po przywróceniu poprawnej działaności Usługi Użytkownika.
- Zasada działania usługi
- Usługa polega na monitorowaniu dostępności Usługi zdefiniowanej przez Użytkownika w sieci Internet.
- Monitorowanie odbywa się równocześnie z kilku niezależnych od siebie serwerów. Wybrany serwer testujący (lokalizacja) wysyła do monitorowanego adresu strony internetowej żądanie HTTP typu GET.
- Następuje analiza otrzymanej odpowiedzi. W pierwszej kolejności sprawdzany jest kod odpowiedzi serwera strony internetowej na żądanie HTTP.
- Jeżeli kod odpowiedzi należy do rodziny 4xx lub 5xx, system traktuje taką sytuację jako niedostępność strony.
- W przypadku ponownego zgłoszenia błędu Usługi (ilość testów zgodnie z wybranym Pakietem), interwencję podejmuje specjalista z Działu Technicznego Usługodawcy. Interwencje podejmowane są w godzinach 6:00-22:00, 7 dni w tygodniu.
- Pakiety
- Użytkownik ma do wyboru jeden z Pakietów, których aktualne parametry zostały opisane w sekcji "pakiety monitoringu do wyboru"
- Parametry Pakietu uwzględniają jego cenę, maksymalny czas niedostępności działania Usługi, szybkość wysłania powiadomienia do Usługodawcy oraz zasady postępowania przy Scenariuszu.
- Użytkownik ma możliwość zmiany Pakietu na wyższy po opłaceniu różnicy w cenie, wynikającej z czasu ważności jego dotychczasowego Pakietu oraz aktualnej cenie nowego Pakietu.
- Użytkownik ma możliwość zmiany Pakietu na niższy od kolejnego okresu rozliczeniowego, zachowując parametry aktualnego Pakietu do końca czasu jego trwania. Zmiana Pakietu następuje na prośbę Użytkownika.
- Obowiązki Użytkownika
- Użytkownik oświadcza, że Usługa jest zgodna z obowiązującym prawem Rzeczypospolitej Polskiej
- Użytkownik zobowiązuje się do zakupu pakietu aktualizacji na potrzeby wykonania Usługi oraz usługi Scenariusza przez Usługodawcę.
- Użytkownik oświadcza, że podane przez niego numery telefonów oraz adresy e-mail należą do niego.
- Użytkownik oświadcza, że Monitorowana Usługi należą do niego lub ma zgodę właściciela Usługi na Monitorowanie oraz zezwala Usługodawcy na przeprowadzenie prac niezbędnych podczas Scenariusza.
- Użytkownik ma obowiązek uiszczania opłat wynikających z wybranego przez niego Pakietu w sposób terminowy.
- Obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca zobowiązuje się do Monitorowania o parametrach zgodnych z wybranym przez Użytkownika Pakietem w sposób zapewniający najwyższą stabilność i jakość usług.
- Usługodawca zobowiązuje się do interwencji Monitorowania oraz Scenariusza w najszybszym możliwym czasie.
- Usługodawca informuje, iż interwencje podejmowane są w godzinach 6:00-22:00, 7 dni w tygodniu.
- Usługodawca określa czas reakcji na wprowadzenie Usługi
- W godzinach pracy biura Usługodawcy usterki likwidowane są w trybie natychmiastowym,
- W pozostałych godzinach 80% problemów rozwiązujemy w ciągu 1h, a 90% w ciągu 4h.
- Usługodawca gwarantuje skuteczne usunięcie awarii najpóźniej dnia następnego w godzinach porannych.
- Usługodawca będzie informował Użytkownika o przeprowadzonych pracach Usługi w raportem realizacji po przez e-mail.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w Monitorowaniu będące poza jego kontrolą.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu powiadomień e-mail.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działania Serwisu na potrzeby działań serwisowych i administracyjnych na czas nie dłuższy niż 24h. Za okres ten przysługuje Użytkownikowi rekompensata w wysokości 1/30 ceny wybranego Pakietu.
- Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z działaniem Serwisu należy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.silnet.pl lub adres e-mail info@silnet.pl
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji lub od momentu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do rozpatrzenia danej reklamacji.
- Każde zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu z zaznaczeniem Pakietu z jakiego korzysta Użytkownik oraz kontaktowego adresu e-mail.
- Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- Dane osobowe i polityka prywatności
- Usługodawca przetwarza dane osobowe podane przez Użytkownika w celu realizacji świadczonych usług.
- Użytkownik ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz na swoje żądanie usunięcia w przypadku rezygnacji z usług Serwisu.
- Postanowienia końcowe
- Aktualna treść Regulaminu znajduje się na stronie internetowej www.silnet.pl
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Użytkownika o zmianie za pośrednictwem wiadomości e-mail.