E-sklep
z oponami

Firma R18.pl z Mysłowic od wielu lat specjalizuje się w sprzedaży ogumienia.

Oferuje szeroki wybór opon do pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, rolniczych i przemysłowych. W asortymencie posiada również ogumienie terenowe oraz opony do quadów i motocykli.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i rynkowym trendom, firma rozszerzyła tradycyjny kanał dystrybucji o sprzedaż internetową.

Zajęliśmy się stworzeniem nowoczesnego sklepu internetowego www.r18.pl, który umożliwia intuicyjny zakup opon zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym - amatorom i znawcom tematyki.  

W e-sklepie wdrożyliśmy szereg indywidualnych rozwiązań, które pozwolą firmie budować silną pozycję na ogólnopolskim rynku motoryzacyjnym oraz ułatwią kreowanie wizerunku eksperta w dziedzinie ogumienia.

R18-realizacje-strona-internetowa.jpg

Dedykowane rozwiązania

Sklep internetowy R18.pl ma stanowić dla klientów idealny kompromis między wygodą zakupów online a możliwością obejrzenia towaru i kompetentnym wsparciem, otrzymywanym w stacjonarnych sklepach. 

Aby maksymalnie usprawnić proces zakupu opon, asortyment sklepu został podzielony na kategorie.

Wdrożyliśmy również intuicyjną wyszukiwarkę (wyszukiwanie według rodzaju opon, rozmiaru, sezonu i producenta) z opcjami zaawansowanymi.

Każdy produkt posiada swoją kartę ze szczegółowymi informacjami i zdjęciem. Klient może dodać oponę do przechowalni lub koszyka, wysłać zapytanie do sprzedawcy, wystawić lub przeczytać opinię czy polecić produkt znajomemu. 

Krzysztof Świtała
Krzysztof Świtała
Sales manager

Ekspert i pasjonat

Zespół R18.pl, wspomagany najnowszymi technologiami IT, jest w stanie szybko odpowiedzieć na każde pytanie, związane z doborem opon.

W sklepie wdrożyliśmy poradnik „Jak kupować opony?”, w którym klienci znajdą szczegółowe wskazówki na temat doboru i zakupu opon. Rozwiązanie to w wielu przypadkach zastępuje kontakt z firmą, usprawniając pracę sprzedawców.

Na potrzeby wizerunkowo-informacyjne i SEO, stworzyliśmy dział „Aktualności”.  Na bazie krótkich artykułów blogowych, Klient może budować i wzmacniać wizerunek eksperta-pasjonata branży motoryzacyjnej, zwłaszcza w zakresie ogumienia.

Dział ten odgrywa również istotną rolę w pozycjonowaniu e-sklepu w Google.

R18-realizacje-strona-www.jpg