Ranking awaryjności samochodów
Sieć ProfiAuto organizuje wiele akcji zarówno dla profesjonalistów z branży automotive, jak również dla pasjonatów motoryzacji i kierowców.
W 2018 r. marka zrealizowała projekt pt. "Ranking awaryjności aut - raport 2017 wg polskich mechaników". Pozwala on spojrzeć na 50 najpopularniejszych modeli samochodów w Polsce z perspektywy 1300 osób, które je na co dzień serwisują.
Wyniki okazały się zaskakujące i są szeroko komentowane m.in. w mediach społecznościowych.
Mamy swój udział w sukcesie tego wyjątkowego przedsięwzięcia – przygotowaliśmy dedykowaną stronę profiauto.pl/raport.
branding
serwis www
projekt graficzny
ProfiAuto
Sierpień 2018
Motoryzacja
Użyteczne
narzędzie
Marka ProfiAuto powierzyła nam stworzenie strony Rankingu, która dla polskich kierowców pełniłaby rolę użytecznego i rzetelnego narzędzia w procesie zakupu używanego auta.
Wchodząc na stronę, użytkownik może łatwo wyszukać interesujący go model pojazdu lub całą grupę samochodów o wybranych cechach (preferowana cena, typ nadwozia, rodzaj paliwa i marka).
Strona zawiera informacje na temat najlepszego silnika i najczęstszych awarii dla danego modelu oraz ocenę w skali 1-6 z podziałem na 4 kategorie. Najmniej awaryjne auta opatrzono ikoną "Mechanik poleca".
Przygotowaliśmy również specjalny, "raportowy" newsletter, który roześlemy do subskrybentów mailingu ProfiAuto.
Dodatkowo Ranking promujemy na Facebooku, a reklama osiąga znakomite efekty (trafność 10/10 pkt).
Z marką ProfiAuto współpracujemy od lat. W tym czasie zrealizowaliśmy szereg projektów z zakresu e-marketingu, SEO i kreowania wizerunku. Wybór naszej agencji przez lidera polskiego rynku automotive to dla nas wielkie wyróżnienie.