Ace Of Face

Ace Of Face to londyńska marka kosmetyków dla kobiet – pierwsza na rynku, która specjalizuje się wyłącznie w produktach do makijażu oczu.

Oferuje tusze do rzęs, serum do rzęs, kredki do oczu oraz płyny micelarne.

Dystrybutorem marki Ace Of Face w Polsce jest Brodr. Jorgensen SA - firma kosmetologiczna z historią sięgającą początków XX wieku, uznany autorytet w dziedzinie kosmetologii i sztuki makijażu.

Odświeżyliśmy wizerunek Ace Of Face w Internecie, ukazując markę w roli eksperta w dziedzinie makijażu oka.

AceofFace-realizacje-strona-internetowa.jpg

Metamorfoza marki kosmetycznej

Dla Ace Of Face stworzyliśmy nową, wizerunkowo-informacyjną stronę internetową www.aceofface.pl. Projekt, zgodnie z komunikacją marki, cechuje minimalizm. W kolorystyce dominują szarości, czerń i biel.

Strona komunikuje kluczowe informacje o marce, oferowanych produktach i punktach sprzedaży, zachęcając odbiorców do kontaktu, poznawania asortymentu oraz subskrypcji newslettera.

Krzysztof Świtała
Krzysztof Świtała
Sales manager

Responsywny projekt www

Serwis wykonaliśmy w technologii Responsive Web Design. Dzięki temu, wszystkie podstrony inteligentnie dopasowują swój wygląd i funkcje do ekranu urządzenia – stacjonarnego lub mobilnego, z którego w danym momencie korzysta klient.

Nowa strona jeszcze skuteczniej oddaje misję marki – chęć podarowania kobietom spojrzenia, w którym widać piękno, siłę i pewność siebie.

AceofFace-realizacje.jpg