Nowy moduł DPD Polska został zaprojektowany z myślą o pełnej kompatybilności z PrestaShop 8 oraz zoptymalizowany pod kątem PHP8, co przekłada się na lepszą wydajność, stabilność i zgodność z najnowszymi standardami technologicznymi.
Dzięki usprawnionym widokom moduł oferuje zwiększoną przejrzystość i czytelność, co znacząco poprawia doświadczenie użytkownika (UI/UX). Intuicyjny interfejs sprawia, że korzystanie z modułu jest prostsze i bardziej efektywne zarówno dla sprzedawców, jak i klientów, minimalizując czas potrzebny na obsługę i konfigurację.
Kluczowe funkcje modułu:
- Moduł umożliwia konfigurację i udostępnianie następujących metod dostawy:
- Kurier DPD Polska
- Kurier DPD Polska - odbiór za pobraniem
- Odbiór w punkcie DPD Pickup (wybór punktu z mapy)
- Odbiór w punkcie DPD Pickup za pobraniem (wybór punktu z mapy)
- DPD Pickup. W nowej wersji modułu całkowicie przebudowana została zasada wyboru punktu DPD Picku. Całość działa na dynamicznej mapie a podczas wyboru punktów DPD Pickup można aktywować funkcję filtrowania dla łatwiejszego wyszukiwania punktu odbioru.
- Specjalne ceny wysyłki. Funkcja "Ceny specjalne" pozwala na elastyczne zarządzanie stawkami za wysyłkę, umożliwiając nadpisanie domyślnych cen w zależności od takich parametrów jak kraj, waga czy metoda dostawy.
- Automatyzacja zarządzania przesyłkami z poziomu panelu administracyjnego
- Generowanie przesyłek bezpośrednio z ekranu szczegółów zamówienia
- Wydruk etykiet wysyłkowych oraz etykiet zwrotnych
- Możliwość zamówienia kuriera do odbioru przesyłek bezpośrednio z poziomu modułu
- Śledzenie przesyłek. Już możesz łatwo sprawdzić status wysyłki w szczegółach zamówienia, co usprawnia obsługę klienta i monitorowanie wysyłek.
DodatkowA możliwość integracji
Istnieje możliwość integracji modułu DPD Polska z dodatkiem przygotowanym przez Silnet Media, który automatycznie zmienia status zamówienia na "dostarczone" / "zakończone" zaraz po potwierdzeniu dostarczenia przesyłki przez kuriera.
To rozwiązanie wspiera automatyzację i porządkowanie procesów, co przekłada się na korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i klientów, gwarantując lepszą jakość obsługi i bardziej efektywną realizację zamówień i procesu posprzedażowego.