Redaktorzy

Avatar - Michał Pośpieszczyk

Michał Pośpieszczyk

Michał to ekspert w dziedzinie technologii, zwłaszcza w obszarze bezpieczeństwa, serwerów i PrestaShop. Zawsze śledzi najnowsze trendy rynkowe, dzięki czemu jego wiedza i umiejętności czynią go cennym źródłem informacji. Potrafi łączyć profesjonalizm z umiejętnością budowania relacji z klientami, co pozwala mu zdobywać ich zaufanie i skutecznie dbać o ich potrzeby. Każdy jego artykuł to solidna analiza i praktyczne porady. Dzięki doświadczeniu i pasji, Michał jest ceniony w branży, a jego publikacje stanowią doskonałe źródło wiedzy o najnowszych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie cyberbezpieczeństwa, administracji serwerów oraz e-commerce na platformie PrestaShop.

Najnowsze artykuły autora

Porównywarka towarów, cech i atrybutów - dlaczego warto ją wdrożyć?

W jednym z ostatnich projektów zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowaną porównywarkę produktów, cech i… więcej »

Przygotuj się - nadchodzi PrestaShop 9

PrestaShop 9 to wyższy poziom bezpieczeństwa, lepsza wydajność i pełne wsparcie dla PHP 8.1+. Jeśli nadal… więcej »

Nowy moduł DPD Polska dla PrestaShop

NOWY MODUŁ DPD Polska dla PrestaShop 8! Usprawnij dostawy, zarządzaj przesyłkami i aktywuj odbiór w punktach… więcej »

Ochrona i przyspieszenie Twojej strony - poznaj Cloudflare

Czy Twoja strona internetowa działa wolniej, niż konkurencji? Martwisz się o jej bezpieczeństwo? Cloudflare to… więcej »

Luka bezpieczeństwa w PrestaShop naraża Twój sklep na straty!

Dział techniczny Silnet Media zauważył poważną lukę bezpieczeństwa w oprogramowaniu PrestaShop, która może… więcej »

Czym jest Microsoft Clarity?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co dokładnie robią użytkownicy na Twojej stronie internetowej? Microsoft Clarity… więcej »

Przyspiesz i zabezpiecz swój serwis internetowy. Dlaczego aktualizacja do PHP 8.3 jest kluczowa?

Rozważając aktualizację serwisu WWW, kluczowym elementem, który wymaga uwagi, jest przejście na nowszą wersję… więcej »

Interaction to Next Paint (INP) - wskaźnik Core Web Vitals.

Core Web Vitals to zestaw wskaźników stworzony przez Google, które mają na celu ocenę jakości witryn… więcej »

Scenariusze realizacji

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Regulamin usługi

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Monitoring bezpieczeństwa strony internetowej

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Bądź bezpieczny i aktualny

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Google Analytics 4 - GA4

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Sprzedawaj więcej, wygodniej, bezpieczniej

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Kim są Twoi klienci w sieci?

Chcesz wyznaczyć grupę docelową marketingu online? Google Analytics może Ci w tym pomóc! Dowiedz się więcej z… więcej »

Jak działa wyszukiwarka internetowa Google?

Sprawdź już teraz: Jak działa wyszukiwarka internetowa Google? Dowiedź się o historii powstania… więcej »

Link building - co to jest i jak zacząć?

Jest to budowanie profilu linków, zwanego również otoczeniem sieciowym, konkretnej strony internetowej. więcej »

Czy warto prowadzić bloga pod SEO? Case study

Dowiedz się czy prowadzenie bloga SEO zwiększa organiczny ruch i autorytet marki. więcej »

Fragmenty Opinii w Google Search Console - nowa funkcjonalność

Są to dane strukturalne, które odpowiadają za krótki fragment recenzji bądź oceny umieszczonej na stronie… więcej »

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format do wolnego miejsca na stronie. W… więcej »

Rozszerzenia Google Ads

Stosowanie rozszerzeń w reklamach zdecydowanie podnosi wizualną ocenę reklam i sprawia, że zajmują więcej… więcej »

Ile to kosztuje?

Jakie są koszty miesięczne i jak można samodzielnie kontrolować wydatki na kampanię? Dowiesz się tutaj. więcej »

Jak to działa?

Poznaj mechanizmy, które wyświetlają reklamy AdWords wraz z wynikami naturalnymi. Dowiedz się jak to działa! więcej »

Co to jest Google Ads?

Sprawdź, jak Google może pomóc Ci w biznesie. Poznaj najpopularniejszą wyszukiwarkę Google i jej system… więcej »

Google Moja Firma

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Google Ads (AdWords) a Pozycjonowanie

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Co to jest SEO?

Poznaj definicję SEO i dowiedz się, jakie elementy wpływają na pozycjonowanie Twojej witryny. więcej »

SEO długiego ogona dla urządzeń mobilnych

Poznaj mechanizmy, które pozwalają na pozycjonowanie fraz z długiego ogona. Zobacz czym różnią się zapytania… więcej »

Jak zacząć?

Od czego zacząć swoją przygodę z AdWords? W jakich przypadkach można zrobić AdWords samemu, a w jakich przyda… więcej »

Certyfikowany Partner Google Google Ads

Kim jest Partner Google? Po czym poznać i jak znaleźć dobrego Partnera do AdWords? Zobacz odpowiedź. więcej »

Sieć reklamowa Google

2 miliony witryn docierających do 90% użytkowników internetu. Robi wrażenie, prawda? Teraz możesz się tam… więcej »

Rozszerzenie-SMS

Nowe rozszerzenie SMS wraz ze statystykami użytkowania tej formy komunikacji w Polsce. więcej »

Concrete CMS a inne systemy zarządzania treścią

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »