Redaktorzy

Avatar - Michał Pośpieszczyk

Michał Pośpieszczyk

Michał to ekspert w technologii i projektowaniu UI/UX, który zawsze jest na bieżąco z rynkowymi trendami. Jego wiedza i umiejętności czynią go cennym źródłem informacji. Michał doskonale łączy profesjonalizm z umiejętnością budowania relacji z klientami, co pomaga mu zdobywać ich zaufanie i dbać o ich zadowolenie. Każdy jego artykuły to solidna analiza i praktyczne porady. Dzięki doświadczeniu i pasji Michał jest ceniony w branży, a jego wpisy to świetne źródło wiedzy o najnowszych technologiach i praktykach w UI/UX.

Najnowsze artykuły autora

Ochrona i przyspieszenie Twojej strony - poznaj Cloudflare

Czy Twoja strona internetowa działa wolniej, niż konkurencji? Martwisz się o jej bezpieczeństwo? Cloudflare to… więcej »

Luka bezpieczeństwa w PrestaShop naraża Twój sklep na straty!

Dział techniczny Silnet Media zauważył poważną lukę bezpieczeństwa w oprogramowaniu PrestaShop, która może… więcej »

Czym jest Microsoft Clarity?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co dokładnie robią użytkownicy na Twojej stronie internetowej? Microsoft Clarity… więcej »

Przyspiesz i zabezpiecz swój serwis internetowy. Dlaczego aktualizacja do PHP 8.3 jest kluczowa?

Rozważając aktualizację serwisu WWW, kluczowym elementem, który wymaga uwagi, jest przejście na nowszą wersję… więcej »

Interaction to Next Paint (INP) - wskaźnik Core Web Vitals.

Core Web Vitals to zestaw wskaźników stworzony przez Google, które mają na celu ocenę jakości witryn… więcej »

5 sposobów jak dotrzeć do klientów zamkniętych w domach

Zastanawiasz się w jaki sposób dotrzeć do klientów w dobie kwarantanny i koronawirusa? Poznaj 5 ważnych… więcej »

Czy Twoja konkurencja zgarnie rynek w dobie koronakryzysu?

Co się stanie jak wstrzymasz działania marketingowe w czasie koronakryzysu? Czy konkurencja przejmie rynek?… więcej »

Twoja firma, a koronawirus

Pandemia koronawirusa zmienia zachowania konsumentów – to, co kupują i w jaki sposób. Większość branż notuje… więcej »

Kim są Twoi klienci w sieci?

Chcesz wyznaczyć grupę docelową marketingu online? Google Analytics może Ci w tym pomóc! Dowiedz się więcej z… więcej »

Jak działa wyszukiwarka internetowa Google?

Sprawdź już teraz: Jak działa wyszukiwarka internetowa Google? Dowiedź się o historii powstania… więcej »

Link building - co to jest i jak zacząć?

Jest to budowanie profilu linków, zwanego również otoczeniem sieciowym, konkretnej strony internetowej. więcej »

Czy warto prowadzić bloga pod SEO? Case study

Dowiedz się czy prowadzenie bloga SEO zwiększa organiczny ruch i autorytet marki. więcej »

Fragmenty Opinii w Google Search Console - nowa funkcjonalność

Są to dane strukturalne, które odpowiadają za krótki fragment recenzji bądź oceny umieszczonej na stronie… więcej »

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format do wolnego miejsca na stronie. W… więcej »

Rozszerzenia Google Ads

Stosowanie rozszerzeń w reklamach zdecydowanie podnosi wizualną ocenę reklam i sprawia, że zajmują więcej… więcej »

Ile to kosztuje?

Jakie są koszty miesięczne i jak można samodzielnie kontrolować wydatki na kampanię? Dowiesz się tutaj. więcej »

Jak to działa?

Poznaj mechanizmy, które wyświetlają reklamy AdWords wraz z wynikami naturalnymi. Dowiedz się jak to działa! więcej »

Co to jest Google Ads?

Sprawdź, jak Google może pomóc Ci w biznesie. Poznaj najpopularniejszą wyszukiwarkę Google i jej system… więcej »

Mikromomenty

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Certyfikat SSL

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Google Moja Firma

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Google Ads (AdWords) a Pozycjonowanie

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »

Co to jest SEO?

Poznaj definicję SEO i dowiedz się, jakie elementy wpływają na pozycjonowanie Twojej witryny. więcej »

SEO długiego ogona dla urządzeń mobilnych

Poznaj mechanizmy, które pozwalają na pozycjonowanie fraz z długiego ogona. Zobacz czym różnią się zapytania… więcej »

SEO - porady, nowości, narzędzia

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie (SEO). Zobacz nowości i narzędzia. więcej »

Nowości

Poznaj najnowsze trendy i rozwiązania internetowe dla Twojej firmy. więcej »

Wszystko o Google ads (adwords)

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o Google Ads (dawniej AdWords). więcej »

Jak zacząć?

Od czego zacząć swoją przygodę z AdWords? W jakich przypadkach można zrobić AdWords samemu, a w jakich przyda… więcej »

Certyfikowany Partner Google Google Ads

Kim jest Partner Google? Po czym poznać i jak znaleźć dobrego Partnera do AdWords? Zobacz odpowiedź. więcej »

Sieć reklamowa Google

2 miliony witryn docierających do 90% użytkowników internetu. Robi wrażenie, prawda? Teraz możesz się tam… więcej »

Rozszerzenie-SMS

Nowe rozszerzenie SMS wraz ze statystykami użytkowania tej formy komunikacji w Polsce. więcej »

Concrete CMS a inne systemy zarządzania treścią

Sprawdź już teraz: aktualności i wskazówki dotyczące technologii i marketingu. więcej »