Produkt Google Moja Firma (nazywany wcześniej Google Miejsca) pozwala stworzyć wizytówkę firmy i zarządzać nią w wyszukiwarce i Mapach Google, tak aby użytkownicy widzieli firmę, kiedy szukają jej lokalnie.
Jakie są korzyści z założenia wizytówki w Google Moja Firma?
Klienci wiedzą jak do Ciebie dotrzeć
Gdy ktoś szuka firmy takiej jak Twoja dzięki wizytówce Google Moja Firma możesz wyróżnić swoją firmę w wyszukiwarce Google lub Mapach Google. Potencjalni klienci widzą numer telefonu, adres Twojej firmy oraz mają możliwość podejrzeć trasę dojazdu.
Dzięki temu mogą skontaktować się z Twoją firmą jednym kliknięciem!
Klienci widzą kiedy można odwiedzić Twoją firmę
Dzięki godzinom otwarcia klienci będą wiedzieć, w jakie dni Twoja firma jest nieczynna
Dzięki wskazaniu kiedy jest największy ruch w Twojej firmie klient może zaplanować wizytę w danych godzinach, ma również możliwość sprawdzenia ruchu w firmie na żywo
Klienci widzą czym zajmuje się Twoja firma
Poza podstawowymi danymi jak adres czy numer telefonu, możesz umieścić również zdjęcia przedstawiające czym zajmuje się Twoja firma. Warto także dodać logo firmy, aby wzmocnić pozycję marki firmy na rynku.
Wyróżnij swoją firmę na tle konkurencji ciekawymi fotkami, pokaż to co najlepsze!
Klienci mogą podejrzeć Twoją firmę „na żywo”
Możesz także zaprosić potencjalnych klientów na wirtualną wycieczkę (dzięki usłudze Street View w Mapach Google) i pokazać im swoją firmę, zanim odwiedzą Cię osobiście!
A co to takiego Street View?
To wirtualny spacer realizowany we wnętrzu Twojej firmy połączony z widokiem z ulicy. Dzięki temu Twój lokal zostanie wyróżniony w wyszukiwarce oraz Mapach Google zapewniając Ci więcej klientów!
Klienci widzą opinie o Twojej firmie
Pochwal się pozytywnymi opiniami Twoich dotychczasowych klientów i zdobądź nowych! Możesz zamieścić opinie z portali czy facebooka.
Klienci wiedzą o nadchodzących wydarzeniach
Możesz informować o nadchodzących wydarzeniach. Niech Twoi klienci będą na bieżąco co się dzieje w Twojej firmie!
Michał to ekspert w dziedzinie technologii, zwłaszcza w obszarze bezpieczeństwa, serwerów i PrestaShop. Zawsze śledzi najnowsze trendy rynkowe, dzięki czemu jego wiedza i umiejętności czynią go cennym źródłem informacji. Potrafi łączyć profesjonalizm z umiejętnością budowania relacji z klientami, co pozwala mu zdobywać ich zaufanie i skutecznie dbać o ich potrzeby.
Każdy jego artykuł to solidna analiza i praktyczne porady. Dzięki doświadczeniu i pasji, Michał jest ceniony w branży, a jego publikacje stanowią doskonałe źródło wiedzy o najnowszych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie cyberbezpieczeństwa, administracji serwerów oraz e-commerce na platformie PrestaShop.