O pozycjonowaniu

Czym jest Link Building i dlaczego jest ważny dla Twojej strony www lub e-Sklepu?

12 czerwca 2025
Link building to proces zdobywania odnośników (linków) z innych stron internetowych prowadzących do Twojej witryny. W świecie SEO, każdy taki link jest traktowany jak „głos zaufania” dla Twojej strony. Im więcej wartościowych i wiarygodnych linków prowadzi do Twojej witryny, tym większe szanse na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

Twoja strona istnieje, ale nikt jej nie odwiedza? To może być brak SEO

8 maja 2025
Strona może być piękna, zgodna z identyfikacją wizualną marki i wypełniona treściami – a mimo to niewidoczna. Dlaczego? Najczęściej problemem jest brak SEO, czyli optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek.

Artykuły sponsorowane - w jaki sposób sprawiają, że pozycje strony rosną?

SEO
9 lipca 2024
Od dawna wiadomo, że pozyskiwanie linków zewnętrznych (linkbuilding) jest jednym z najważniejszych aspektów pozycjonowania SEO. Natomiast artykuły sponsorowane są jego integralną częścią. Dlaczego tak się dzieje i czemu pozyskiwanie linków jedynie z katalogów lub ogłoszeń już nie działa, wyjaśniamy w tym artykule.

Interaction to Next Paint (INP) - wskaźnik Core Web Vitals.

15 lutego 2024
Core Web Vitals to zestaw wskaźników stworzony przez Google, które mają na celu ocenę jakości witryn internetowych. Dzięki analizie wskaźników Core Vitals można cenić, jak dobrze serwis dopasowany jest pod względem użyteczności dla użytkowników. Dotychczas jednym z głównych wskaźników jest/był wskaźnik FID, który w marcu 2024 roku zostanie zastąpiony wskaźnikiem INP.

Kim są Twoi klienci w sieci?

SEO
13 marca 2020
Chcesz wyznaczyć grupę docelową marketingu online? Google Analytics może Ci w tym pomóc! Dowiedz się więcej z naszego wpisu.

Porozmawiajmy o tym co możemy dla Ciebie zrobić.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Pole Wiadomość jest wymagane
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.