SMS od klienta? Czemu nie!

Mimo nowych zdobyczy technologicznych, Polacy nadal bardzo chętnie sięgają po sprawdzone rozwiązania. Do takich należy wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych, zwanych SMS. W Polsce wysyła je prawie każdy z nas!

Jak kierować kampanię w sieci reklamowej?

Do trafnych odbiorców swojej kampanii możesz dotrzeć na różne sposoby. Poniżej główne z nich, możesz je łączyć ze sobą w dowolny sposób.

Kierowanie kampanii na wybrane miejsca docelowe1. odpowiednie miejsca docelowe

Sam decydujesz gdzie chcesz wyświetlić swoje reklamy, wybierając konkretne miejsca docelowe (strony www). Ważne, żeby dana witryna udostępniała miejsce reklamowe dla Google.

Przykłady wybranych miejsc docelowych:

  • onet.pl
  • interia.pl
  • money.pl
  • pudelek.pl
  • olx.pl
  • otomoto.pl
Zobacz inne wpisy

Michał to ekspert w dziedzinie technologii, zwłaszcza w obszarze bezpieczeństwa, serwerów i PrestaShop. Zawsze śledzi najnowsze trendy rynkowe, dzięki czemu jego wiedza i umiejętności czynią go cennym źródłem informacji. Potrafi łączyć profesjonalizm z umiejętnością budowania relacji z klientami, co pozwala mu zdobywać ich zaufanie i skutecznie dbać o ich potrzeby. Każdy jego artykuł to solidna analiza i praktyczne porady. Dzięki doświadczeniu i pasji, Michał jest ceniony w branży, a jego publikacje stanowią doskonałe źródło wiedzy o najnowszych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie cyberbezpieczeństwa, administracji serwerów oraz e-commerce na platformie PrestaShop.

Czytaj więcej o autorze

Porozmawiajmy o tym, co możemy wykonać dla Ciebie.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Pole Wiadomość jest wymagane
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.