Google Ads

Psychologia reklamy – jak skutecznie przyciągnąć uwagę użytkowników?

3 lipca 2025
W świecie, gdzie użytkownik każdego dnia widzi setki komunikatów reklamowych – na Facebooku, w Google, na YouTubie, w radiu czy na bilbordzie – uwaga odbiorcy to waluta. Dziś nie wystarczy, że reklama „jest” ...

Reklamy elastyczne

2 września 2017
Reklamy elastyczne automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format do wolnego miejsca na stronie. W zależności od witryny, ta sama reklama może wyświetlić się w małym tekstowym formacie w jednym miejscu, lub jako duża grafika – w innym.

Rozszerzenia Google Ads

2 września 2017
Stosowanie rozszerzeń w reklamach zdecydowanie podnosi wizualną ocenę reklam i sprawia, że zajmują więcej miejsca w wynikach wyszukiwania.

Ile to kosztuje?

2 września 2017
Jakie są koszty miesięczne i jak można samodzielnie kontrolować wydatki na kampanię? Dowiesz się tutaj.

Jak to działa?

2 września 2017
Poznaj mechanizmy, które wyświetlają reklamy AdWords wraz z wynikami naturalnymi. Dowiedz się jak to działa!

Porozmawiajmy o tym co możemy dla Ciebie zrobić.

Agnieszka Musioł
Krzysztof Świtała
Wojciech Czajerek
Arkadiusz Seidel
Michał Pośpieszczyk
Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym.
Pole Wiadomość jest wymagane
Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.