SMS od klienta? Czemu nie!

Mimo nowych zdobyczy technologicznych, Polacy nadal bardzo chętnie sięgają po sprawdzone rozwiązania. Do takich należy wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych, zwanych SMS. W Polsce wysyła je prawie każdy z nas!

Jak kierować kampanię w sieci reklamowej?

Do trafnych odbiorców swojej kampanii możesz dotrzeć na różne sposoby. Poniżej główne z nich, możesz je łączyć ze sobą w dowolny sposób.

Kierowanie kampanii na wybrane miejsca docelowe1. odpowiednie miejsca docelowe

Sam decydujesz gdzie chcesz wyświetlić swoje reklamy, wybierając konkretne miejsca docelowe (strony www). Ważne, żeby dana witryna udostępniała miejsce reklamowe dla Google.

Przykłady wybranych miejsc docelowych:

  • onet.pl
  • interia.pl
  • money.pl
  • pudelek.pl
  • olx.pl
  • otomoto.pl
Zobacz inne wpisy

Michał to ekspert w technologii i projektowaniu UI/UX, który zawsze jest na bieżąco z rynkowymi trendami. Jego wiedza i umiejętności czynią go cennym źródłem informacji. Michał doskonale łączy profesjonalizm z umiejętnością budowania relacji z klientami, co pomaga mu zdobywać ich zaufanie i dbać o ich zadowolenie. Każdy jego artykuły to solidna analiza i praktyczne porady. Dzięki doświadczeniu i pasji Michał jest ceniony w branży, a jego wpisy to świetne źródło wiedzy o najnowszych technologiach i praktykach w UI/UX.

Czytaj więcej o autorze

Porozmawiajmy o tym, co możemy wykonać dla Ciebie.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Pole Wiadomość jest wymagane
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.