SMS od klienta? Czemu nie!

Mimo nowych zdobyczy technologicznych, Polacy nadal bardzo chętnie sięgają po sprawdzone rozwiązania. Do takich należy wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych, zwanych SMS. W Polsce wysyła je prawie każdy z nas!

Jak kierować kampanię w sieci reklamowej?

Do trafnych odbiorców swojej kampanii możesz dotrzeć na różne sposoby. Poniżej główne z nich, możesz je łączyć ze sobą w dowolny sposób.

Kierowanie kampanii na wybrane miejsca docelowe1. odpowiednie miejsca docelowe

Sam decydujesz gdzie chcesz wyświetlić swoje reklamy, wybierając konkretne miejsca docelowe (strony www). Ważne, żeby dana witryna udostępniała miejsce reklamowe dla Google.

Przykłady wybranych miejsc docelowych:

  • onet.pl
  • interia.pl
  • money.pl
  • pudelek.pl
  • olx.pl
  • otomoto.pl
Zobacz inne wpisy

Porozmawiajmy o tym, co możemy wykonać dla Ciebie.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Pole Wiadomość jest wymagane
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.