- Sieć wyszukiwania
- Sieć reklamowa
- Reklama wideo
- Reklama produktowa
- Reklama aplikacji
- pomiar skuteczności reklam
Certyfikaty są potwierdzeniem aktualnej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu takich kampanii. Uzyskuje się je w drodze egzaminów, powtarzanych co roku (Google dba o aktualność swoich usług i statusów).
Google wyróżniło dwa rodzaje logo Partnera: Partnera Google i Partnera Google Premium. Ten drugi status możliwy jest do uzyskania przez Agencję, która spełnia wyższe wymogi w zakresie: ilości specjalistów Ads, zarządzanych wydatków na kontach, wyników i jakości kampanii, wzrostu bazy klientów.
Jak sprawdzić agencję?
Agencja posiadająca status partnera posiada odpowiedni profil, który zawiera kilka informacji:
- jaką skutecznością cieszą się wykonane przez nią kampanie
- jakimi budżetami zarządza
- ile zatrudnia osób posiadających certyfikaty
Jak wybrać dobrego Partnera?
- Ustal czego oczekujesz od kampanii, np.:
- czy chcesz zwiększyć sprzedaż
- wprowadzić nowy produkt na rynek
- zwiększyć ruch z urządzeń mobilnych
- pokazać swoje nowe wideo
- zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w sieci
- Oszacuj ile środków miesięcznie możesz przeznaczyć na kampanię internetową
- Wybierz agencję, która spełnia Twoje wymogi i skontaktuj się z nią za pomocą wyświetlonego formularza.
- Warto wspomnieć o kuponach Google Ads - Certyfikowani Partnerzy dysponują kodami Google Ads o wartości aż 1200 zł na Twoją pierwszą kampanię. Warto z nich skorzystać. Jeśli jesteś zdecydowany/a - !