Certyfikowany Partner Google Ads

To wyspecjalizowana Agencja, która spełnia wymogi Google, w tym: odpowiednio zarządza budżetami kampanii, zwiększa ich efektywność oraz zatrudnia osoby posiadające Certyfikaty Google Ads z reklamy w różnych kategoriach:

  • Sieć wyszukiwania
  • Sieć reklamowa
  • Reklama wideo
  • Reklama produktowa
  • Reklama aplikacji
  • pomiar skuteczności reklam

Certyfikaty są potwierdzeniem aktualnej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu takich kampanii. Uzyskuje się je w drodze egzaminów, powtarzanych co roku (Google dba o aktualność swoich usług i statusów).


Google wyróżniło dwa rodzaje logo Partnera: Partnera Google i Partnera Google Premium. Ten drugi status możliwy jest do uzyskania przez Agencję, która spełnia wyższe wymogi w zakresie: ilości specjalistów Ads, zarządzanych wydatków na kontach, wyników i jakości kampanii, wzrostu bazy klientów.


Jak sprawdzić agencję?

Agencja posiadająca status partnera posiada odpowiedni profil, który zawiera kilka informacji:

  • jaką skutecznością cieszą się wykonane przez nią kampanie
  • jakimi budżetami zarządza
  • ile zatrudnia osób posiadających certyfikaty

Jak wybrać dobrego Partnera?

  1. Ustal czego oczekujesz od kampanii, np.: 
    • czy chcesz zwiększyć sprzedaż
    • wprowadzić nowy produkt na rynek
    • zwiększyć ruch z urządzeń mobilnych
    • pokazać swoje nowe wideo
    • zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w sieci
  2. Oszacuj ile środków miesięcznie możesz przeznaczyć na kampanię internetową
  3. Wybierz agencję, która spełnia Twoje wymogi i skontaktuj się z nią za pomocą wyświetlonego formularza.
  4. Warto wspomnieć o kuponach Google Ads - Certyfikowani Partnerzy dysponują kodami Google Ads o wartości aż 1200 zł na Twoją pierwszą kampanię. Warto z nich skorzystać. Jeśli jesteś zdecydowany/a - napisz do nas!
Zobacz inne wpisy

Porozmawiajmy o tym, co możemy wykonać dla Ciebie.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Pole Wiadomość jest wymagane
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.