Rozkręć się w Internecie!

Partner Google AdWords

To wyspecjalizowana Agencja, która spełnia wymogi Google, w tym: odpowiednio zarządza budżetami kampanii, zwiększa ich efektywność oraz zatrudnia osoby posiadające Certyfikaty w różnych kategoriach:

  • AdWords sieć wyszukiwania / reklamowa
  • Reklama mobilna
  • Reklama wideo
  • Reklama w Google Zakupy
  • Google Analytics

Certyfikaty są potwierdzeniem aktualnej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu takich kampanii. Uzyskuje się je w drodze egzaminów, powtarzanych co roku (Google dba o aktualność swoich usług i statusów).


Google wyróżniło dwa rodzaje logo Partnera: Partnera Google i Partnera Google Premium. Ten drugi status możliwy jest do uzyskania przez Agencję, która spełnia wyższe wymogi w zakresie: ilości specjalistów AdWords, zarządzanych wydatków na kontach, wyników i jakości kampanii, wzrostu bazy klientów.

Google-Partner.jpg

 

Dodatkowo, każdy z Partnerów uzyskuje specjalizację wg posiadanych certyfikatów. Dzięki temu od razu wiesz, czy dany Partner posiada odpowiednie umiejętności by prowadzić dla Ciebie kampanię.

Specjalizacje Google Partners.png


Jak sprawdzić agencję?

Na stronie Google Partners możesz zobaczyć jak wygląda profil firmy ze statusem Premier Google Partner. Każdy profil zawiera kilka informacji o danej agencji:

  • jaki jest zakres jej specjalizacji jakie posiada zdane egzaminy
  • jaki jest minimalny budżet klientów, których obsługuje
  • w jakich branżach się specjalizuje
  • dane teleadresowe

Jak wybrać dobrego Partnera?

  1. Ustal czego oczekujesz od kampanii, np.: 
    • czy chcesz zwiększyć sprzedaż
    • wprowadzić nowy produkt na rynek
    • zwiększyć ruch z urządzeń mobilnych
    • pokazać swoje nowe wideo
    • zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w sieci
  2. Oszacuj ile środków miesięcznie możesz przeznaczyć na kampanię internetową
  3. Wejdź na stronę www.google.pl/partners i wybierz interesujące Cię parametry wyboru
    (np. wyświetl tylko agencje w pobliżu Twojej firmy)
  4. Po wyświetleniu wyników możesz je jeszcze zawęzić, ustalając:
    • zakres budżetu,
    • swoją branżę,
    • specjalizacje agencji itp.
  5. Wybierz agencję, która spełnia Twoje wymogi i skontaktuj się z nią za pomocą wyświetlonego formularza.
  6. Możesz też wspomnieć o kuponach AdWords - Certyfikowani Partnerzy często dysponują kodami Google AdWords o wartości aż 600 zł na Twoją pierwszą kampanię. Warto z nich skorzystać. Jeśli jesteś zdecydowany/a - napisz do nas!

Podoba Ci się to, co robimy? Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Z przyjemnością odwiedzimy Cię w Twojej firmie lub zaprosimy na spotkanie do siedziby silnet.pl w Rudzie Śląskiej.

Agnieszka Musioł
Agnieszka Musioł