Certyfikowany Partner Google Ads

To wyspecjalizowana Agencja, która spełnia wymogi Google, w tym: odpowiednio zarządza budżetami kampanii, zwiększa ich efektywność oraz zatrudnia osoby posiadające Certyfikaty Google Ads z reklamy w różnych kategoriach:

  • Sieć wyszukiwania
  • Sieć reklamowa
  • Reklama wideo
  • Reklama produktowa
  • Reklama aplikacji
  • pomiar skuteczności reklam

Certyfikaty są potwierdzeniem aktualnej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu takich kampanii. Uzyskuje się je w drodze egzaminów, powtarzanych co roku (Google dba o aktualność swoich usług i statusów).


Google wyróżniło dwa rodzaje logo Partnera: Partnera Google i Partnera Google Premium. Ten drugi status możliwy jest do uzyskania przez Agencję, która spełnia wyższe wymogi w zakresie: ilości specjalistów Ads, zarządzanych wydatków na kontach, wyników i jakości kampanii, wzrostu bazy klientów.


Jak sprawdzić agencję?

Agencja posiadająca status partnera posiada odpowiedni profil, który zawiera kilka informacji:

  • jaką skutecznością cieszą się wykonane przez nią kampanie
  • jakimi budżetami zarządza
  • ile zatrudnia osób posiadających certyfikaty

Jak wybrać dobrego Partnera?

  1. Ustal czego oczekujesz od kampanii, np.: 
    • czy chcesz zwiększyć sprzedaż
    • wprowadzić nowy produkt na rynek
    • zwiększyć ruch z urządzeń mobilnych
    • pokazać swoje nowe wideo
    • zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w sieci
  2. Oszacuj ile środków miesięcznie możesz przeznaczyć na kampanię internetową
  3. Wybierz agencję, która spełnia Twoje wymogi i skontaktuj się z nią za pomocą wyświetlonego formularza.
  4. Warto wspomnieć o kuponach Google Ads - Certyfikowani Partnerzy dysponują kodami Google Ads o wartości aż 1200 zł na Twoją pierwszą kampanię. Warto z nich skorzystać. Jeśli jesteś zdecydowany/a - napisz do nas!