ProfiAuto
ProfiAuto to ogólnopolska sieć hurtowni i sklepów motoryzacyjnych oraz serwisów samochodowych. Za pośrednictwem sieci dystrybuowane są części i akcesoria samochodowe renomowanych producentów. Marka przykłada bardzo dużą wagę do budowanego wizerunku, angażując się w liczne przedsięwzięcia. Jest organizatorem ogólnopolskich targów motoryzacyjnych ProfiAuto Show oraz cyklicznych akcji promujących bezpieczeństwo na drogach ProfiAuto PitStop.
Z inicjatywy ProfiAuto powstał program telewizyjny Projekt Warsztat, emitowany przez stację TVN Turbo. Marka aktywnie działa również w motorsporcie i świecie nauki.
Właścicielem marki ProfiAuto jest firma Moto-Profil z Chorzowa – jeden z wiodących, polskich dystrybutorów części samochodowych. Zarówno z firmą Moto-Profil, jak i z samą marką ProfiAuto współpracujemy już od kilku lat, tworząc strony www i projekty graficzne, prowadząc kampanie reklamowe oraz realizując szereg innych prac z zakresu e-marketingu, SEO i kreowania wizerunku w Internecie.
branding
serwis www
stopka e-mail
projekt graficzny
banery internetowe
mailing
logo
prezentacje
oznakowanie samochodu
ulotki
ProfiAuto
Wrzesień 2017
Motoryzacja
Blisko branży automotive
Firma Moto-Profil zleciła nam odświeżenie i wzmocnienie wizerunku ProfiAuto w Internecie – równolegle do dynamicznego rozwoju marki na rzeczywistym rynku. Unowocześniliśmy stworzoną w 2013 roku stronę internetową www.profiauto.pl, dodając do niej szereg dedykowanych rozwiązań.
Oprócz zmian wizualnych, prace objęły optymalizację struktury strony, celem zwiększenia jej funkcjonalności dla użytkowników, zabiegi SEO ułatwiające pozycjonowanie serwisu oraz wdrożenie rozwiązań mających na celu promocję partnerów ProfiAuto (dobrze widoczna wyszukiwarka sklepów i serwisów z funkcją geolokalizacji, zajawki wydarzeń na stronie głównej, łączenie wydarzeń z partnerami, linkowanie wewnętrzne).
Możliwość współpracy z liderami rynku automotive jest dla nas wielkim wyróżnieniem.
Spójny wizerunek
Współpraca z ProfiAuto obejmowała również przygotowanie projektów identyfikacji wizualnej i wdrożenie bloga firmowego.
Marka powierzyła nam stałą opiekę SEO, realizację e-mail marketingu oraz prowadzenie kampanii reklamowych Google AdWords i na Facebooku.
Odświeżyliśmy także zaprojektowany kilka lat wcześniej szablon newslettera, który co miesiąc wysyłamy do partnerów i sympatyków marki. Zmiany dotyczyły takich obszarów, jak: design, content, mobilność oraz automatyzacja pobieranych danych. Efekt? Zawsze zaktualizowany i gotowy do wysyłki, nowoczesny newsletter RWD.