Kobiecy konkurs na Facebooku dla Ganinex

Dla Ganinex, autoryzowanego dealera marki Lancia, zorganizowaliśmy na Facebooku konkurs pt. "Co powinno potrafić prawdziwie kobiece auto?". Prosta, kreatywna zabawa oraz precyzyjnie dobrana metoda wyłaniania zwycięzcy, pomogły pozyskać w kilka dni ponad 300 nowych fanów profilu oraz wzmocnić relacje z obecnymi. Konkurs został tematycznie powiązany z Dniem Kobiet i w ciekawy sposób wsparł promocję nowego modelu samochodu Lancia, docierając do grupy docelowej – nowoczesnych kobiet z regionu dealera.

Zajęliśmy się kompleksową realizacją akcji, przygotowując:

  • unikalną koncepcję
  • grafiki (cover photo, zakładka, reklama) i treści
  • zakładkę konkursową i wydarzenie
  • notatkę z regulaminem
  • cover photo
  • kampanię reklamową na Facebooku
  • plan komunikacji z fanami
  • codzienne raporty z działań
  • wyniki

Efekty?

  • 313 nowych fanów profilu, co daje o 50% większy przyrost niż w okresie poprzedzającym akcję
  • 25 kreatywnych zgłoszeń konkursowych
  • 225 oddanych głosów na faworytów
  • 54 prywatne wiadomości od osób, które zagłosowały w konkursie (mogły ubiegać się o gadżety firmowe)

Przyrost liczby fanów w okresie trwania konkursu

Nagroda główna - Lancia Ypsilon na weekend, trafiła do potencjalnej klientki samochodu.

Zobacz pełne Case Study konkursu