ProfiAuto.pl w nowej odsłonie
Odświeżyliśmy stronę www marki motoryzacyjnej ProfiAuto. Zmiany, oprócz designu, objęły również aspekty SEO.
ProfiAuto to ogólnopolska sieć hurtowni i sklepów motoryzacyjnych oraz warsztatów samochodowych. Marka przykłada bardzo dużą wagę do rozwoju i wizerunku – tworzący ją partnerzy mają być postrzegani jako profesjonalne, nowoczesne firmy, otwarte na potrzeby współczesnych klientów. Ostatni rok obfitował w wiele nowych przedsięwzięć i zmian, dlatego integralną częścią rozwoju marki na rzeczywistym rynku stało się odświeżenie i wzmocnienie jej wizerunku w sieci. Unowocześniliśmy design responsywnej strony www.profiauto.pl, którą stworzyliśmy w 2013 roku.
Oprócz zmian wizualnych, prace objęły:
- optymalizację struktury strony, celem zwiększenia jej funkcjonalności dla użytkowników
- zabiegi SEO, aby ułatwić pozycjonowanie serwisu
- zmiany mające na celu promocję partnerów ProfiAuto (dobrze widoczna wyszukiwarka sklepów i serwisów z funkcją geolokalizacji, zajawki wydarzeń na stronie głównej, łączenie wydarzeń z partnerami)
Właścicielem marki ProfiAuto jest firma Moto-Profil z/s w Chorzowie – jeden z wiodących, polskich dystrybutorów części samochodowych. Zarówno z firmą Moto-Profil, jak i z samą marką ProfiAuto współpracujemy od kilku lat, tworząc strony www i projekty graficzne, prowadząc kampanie reklamowe w Internecie oraz wykonując szereg innych prac z zakresu e-marketingu dla branży automotive.