Współpraca z jednym z liderów polskiego rynku automotive
Firma Moto-Profil z Chorzowa, czołowy dystrybutor części samochodowych w Polsce, powierzyła nam kompleksowe odświeżenie wizerunkowo-sprzedażowego serwisu internetowego.
Moto-Profil od 1993 roku specjalizuje się w imporcie i dystrybucji części zamiennych i akcesoriów, będąc firmą o ugruntowanej pozycji w polskim i europejskim segmencie automotive. Współpracuje z najbardziej rozpoznawalnymi markami na rynku. Oferuje również wyposażenie warsztatowe i rozwiązania IT. Wśród partnerów handlowych Moto-Profilu znajduje się 1300 hurtowni motoryzacyjnych, co pozwala firmie docierać do ponad 15 000 warsztatów w całym kraju. Wartość magazynu wyceniania jest na ok. 60 mln €.
Przy projektowaniu strony www, skupiliśmy się przede wszystkim na:
- ukazaniu mocnej pozycji firmy na rynku, jej europejskiego zasięgu, kluczowych osiągnięć oraz ciągłego rozwoju
- maksymalnej użyteczności serwisu dla klientów, którzy mają tu szybko znaleźć wszystkie, potrzebne informacje, materiały i dokumenty (z myślą o partnerach Moto-Profilu, wdrożyliśmy dedykowaną "Strefę klienta")
- zachęceniu potencjalnych klientów do kontaktu i współpracy
Serwis www.moto-profil.pl powstał w oparciu o technologię Responsive Web Design, umożliwiając intuicyjną obsługę użytkownikom urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Pracownicy Moto-Profilu mogą samodzielnie aktualizować treści, dzięki nowoczesnemu systemowi CMS Concrete5.
Firma Moto-Profil ponownie wybrała naszą agencję do realizacji jednego z kluczowych projektów wizerunkowo-sprzedażowych. Z Moto-Profilem współpracujemy od lat w zakresie e-marketingu. Zaufanie liderów polskiego rynku motoryzacyjnego to dla nas znaczące wyróżnienie oraz kolejny krok w wyspecjalizowaniu oferty stricte pod potrzeby segmentu automotive.
Zobacz więcej projektów zrealizowanych dla branży automotive »