Jak zacząć?

Swoją przygodę z reklamą Google Ads możesz rozpocząć na trzy sposoby:

Samodzielna konfiguracja konta Google AdWords1. Zrób to sam - google.pl/ads
Możesz samodzielnie utworzyć konto, wyznaczyć budżet, napisać teksty reklamowe i określić słowa kluczowe. Do tego kilka ustawień, jak: stawki czy zasięg kampanii i... startujesz!
Przy tworzeniu dobrej kampanii jednak potrzebne jest pewne doświadczenie i wiedza - jakie słowa będą najlepsze, jak stworzyć dobry tekst reklamowy, gdzie skierować reklamę, jakie sieci wybrać na start by nie "przepalić" całego budżetu.
Zanim samodzielnie założysz konto, najlepiej dowiedz się więcej o samym Google Ads z przygotowanych materiałów pomocy: Google Ads


2. Ekspert z Google- jeśli chcesz, możesz skorzystać z pomocy dedykowanej osoby pracującej przy kampaniach Google Ads nowych klientów w Google.

Pomoc eksperta Google AdWords

Ekspert pomoże przeprowadzić proces rejestracji konta i tworzenia pierwszej kampanii. Kampania nadal będzie pozostawać pod Twoją opieką, ale będziesz otrzymywał użyteczne wskazówki co do jej prowadzenia (przez ok. 3 miesiące). Do Twojego konta dodany zostanie kupon promocyjny o wartości 200zł, jeśli wydasz 100zł własnych środków.


 

3. Certyfikowana Agencja - jeśli uważasz, że czas to pieniądz i wolisz zatrudnić specjalistów, wybierz Certyfikowanego Partnera Google.

We współpracy z Agencją możesz uzyskać kupon o wartości nawet 375zł na swoją pierwszą kampanię. Więcej o Kuponach Google Ads

Jest to idealne rozwiązanie dla:

  • małych i średnich przedsiębiorców, którzy nie mają czasu i doświadczenia na prowadzenie kampanii samodzielnie i nie chcą popełniać kosztownych błędów na starcie kampanii
  • dużych firm z wielkimi budżetami marketingowymi, które oczekują pełnej strategii działań na długi okres czasu, zarówno w internecie jak i poza nim. Firmy muszą dbać o spójność swoich przekazów i dobry wizerunek marki - to może zapewnić Agencja, która kompleksowo zajmuje się marketingiem.
Zobacz inne wpisy

Michał to ekspert w technologii i projektowaniu UI/UX, który zawsze jest na bieżąco z rynkowymi trendami. Jego wiedza i umiejętności czynią go cennym źródłem informacji. Michał doskonale łączy profesjonalizm z umiejętnością budowania relacji z klientami, co pomaga mu zdobywać ich zaufanie i dbać o ich zadowolenie. Każdy jego artykuły to solidna analiza i praktyczne porady. Dzięki doświadczeniu i pasji Michał jest ceniony w branży, a jego wpisy to świetne źródło wiedzy o najnowszych technologiach i praktykach w UI/UX.

Czytaj więcej o autorze

Porozmawiajmy o tym, co możemy wykonać dla Ciebie.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny adres email
Pole Wiadomość jest wymagane
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google.