1. Zrób to sam - google.pl/ads
Możesz samodzielnie utworzyć konto, wyznaczyć budżet, napisać teksty reklamowe i określić słowa kluczowe. Do tego kilka ustawień, jak: stawki czy zasięg kampanii i... startujesz!
Przy tworzeniu dobrej kampanii jednak potrzebne jest pewne doświadczenie i wiedza - jakie słowa będą najlepsze, jak stworzyć dobry tekst reklamowy, gdzie skierować reklamę, jakie sieci wybrać na start by nie "przepalić" całego budżetu.
Zanim samodzielnie założysz konto, najlepiej dowiedz się więcej o samym Google Ads z przygotowanych materiałów pomocy: Google Ads
2. Ekspert z Google- jeśli chcesz, możesz skorzystać z pomocy dedykowanej osoby pracującej przy kampaniach Google Ads nowych klientów w Google.
Ekspert pomoże przeprowadzić proces rejestracji konta i tworzenia pierwszej kampanii. Kampania nadal będzie pozostawać pod Twoją opieką, ale będziesz otrzymywał użyteczne wskazówki co do jej prowadzenia (przez ok. 3 miesiące). Do Twojego konta dodany zostanie kupon promocyjny o wartości 200zł, jeśli wydasz 100zł własnych środków.
3. Certyfikowana Agencja - jeśli uważasz, że czas to pieniądz i wolisz zatrudnić specjalistów, wybierz Certyfikowanego Partnera Google.
We współpracy z Agencją możesz uzyskać kupon o wartości nawet 375zł na swoją pierwszą kampanię. Więcej o Kuponach Google Ads
Jest to idealne rozwiązanie dla:
- małych i średnich przedsiębiorców, którzy nie mają czasu i doświadczenia na prowadzenie kampanii samodzielnie i nie chcą popełniać kosztownych błędów na starcie kampanii
- dużych firm z wielkimi budżetami marketingowymi, które oczekują pełnej strategii działań na długi okres czasu, zarówno w internecie jak i poza nim. Firmy muszą dbać o spójność swoich przekazów i dobry wizerunek marki - to może zapewnić Agencja, która kompleksowo zajmuje się marketingiem.