Warownia
Pszczyńskich
Rycerzy

Warownia Pszczyńskich Rycerzy to średniowieczny zamek i restauracja w Pszczynie, oferująca dania kuchni polskiej, litewskiej i włoskiej.

Miejsce jest szczególnie przyjazne rodzicom z dziećmi. W każdy weekend, w Warowni organizowane są imprezy tematyczne, inspirowane bajkami, baśniami, legendami i historią Polski.

Warownię Pszczyńskich Rycerzy otoczyliśmy kompleksową opieką wizerunkowo-marketingową, obejmującą działania zarówno w Internecie, jak i na rzeczywistym rynku.

Nasza współpraca trwa nieprzerwanie od momentu rozpoczęcia budowy zamku w 2012 roku.

Warownia - realizacje - projekty graficzne

Razem od zawsze

Wizerunek Warowni Pszczyńskich Rycerzy budowaliśmy od podstaw. Stworzyliśmy pełną identyfikację wizualną marki oraz serwis www.warownia.com.pl w technologii RWD, który na bieżąco aktualizujemy i otaczamy opieką SEO. 

Zgodnie z bieżącymi potrzebami promocyjnymi, projektujemy materiały reklamowe oraz prowadzimy kampanie Google AdWords.

Wśród licznych realizacji znajdują się m.in.: ulotki, plakaty, menu, katalogi, teczki, kreacje reklamowe, kalendarze, etykiety na napoje, gadżety, oznakowania samochodów i vouchery podarunkowe.

Odpowiadamy za komunikację marki w mediach społecznościowych. Prowadzimy konto Warowni na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz w Google+. Dbamy o pozytywne relacje z klientami restauracji. Monitorujemy opinie w Internecie oraz wysyłamy mailingi i newslettery.

E-sukces pszczyńskiej restauracji

Prowadzeniem profilu Warowni na Facebooku zajmujemy się od momentu jego założenia – jeszcze przed oficjalnym otwarciem zamku.

W ciągu kilku lat, udało się nam zbudować liczną (niemal 20 000 fanów, 09.2017), lojalną, zaangażowaną społeczność. 

Dzięki dedykowanej, konsekwentnie realizowanej strategii działań, Warownia Pszczyńskich Rycerzy zajmuje obecnie silną pozycję na Facebooku, wyprzedzając konkurencję z Pszczyny pod względem m.in. liczby fanów, zaangażowania i ilości zamieszczanych postów (wg statystyk z dn. 11.09.2017).

Nasza opieka nad profilem polega nie tylko na regularnym zamieszczaniu postów, ale obejmuje również reagowanie na zapytania, recenzje i komentarze, prowadzenie kampanii reklamowych, tworzenie grafik, kompleksową organizację konkursów czy aktywność na zewnętrznych fanpage’ach.

Warownia - realizacja - portale społecznościowe